افزایش پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به ۴۰ پرواز در هفته رسید

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از افزایش پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به ۴۰ پرواز در هفته در آستانه نوروز خبر داد و گفت : پرواز‌های جدید در مقاصد تهران، قشم و مشهد مقدس اضافه شده است.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای افزایش پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه خصوصا برای ایام نوروز، گفت : این پیگیری‌ها نتیجه داد و اکنون شاهد افزایش پرواز‌ها در مسیر‌های مشهد، تهران و قشم هستیم.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران و بالعکس که یکی از پرتقاضاترین پرواز‌ها است و همچنین شرکت آوا در مسیر مشهد و بالعکس پرواز‌هایی را برای فرودگاه کرمانشاه در نظر گرفته‌اند.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از برقراری پرواز به مقصد قشم و بالعکس با همکاری شرکت هواپیمایی قشم ایر از پنجم فروردین خبر داد.

بیاتی با بیان اینکه پیش از این پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به حدود ۲۰ پرواز در هفته کاهش یافته بود، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته افزایش دو برابری پرواز‌ها را شاهد هستیم که به مقاصد تهران، مشهد مقدس، قشم و عسلویه انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، پیگیری برای افزایش بیشتر پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه متناسب با تقاضا و وضعیت مسافر برای مقاصدی که نیاز است، باز هم انجام خواهد شد.

وی از آمادگی فرودگاه کرمانشاه برای ایام نوروز نیز یاد کرد و افزود: تدابیر لازم برای استقبال هرچه بهتر از مسافرین نوروزی در فرودگاه کرمانشاه اندیشیده و زیباسازی محوطه فرودگاه هم انجام شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.