افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه در هفته اخیر

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : با افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه در هفته اخیر، ظرفیت جابجایی مسافر آن به بیش از ۲ برابر رسیده است.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : هم اینک تعداد پرواز‌های هفتگی از طریق این فرودگاه به ۴۰ پرواز رسیده که پیش از این به هفته‌ای ۱۵ پرواز کاهش یافته بود.

وی گفت: در حال حاضر به طور هفتگی ۴۰ پرواز از فرودگاه کرمانشاه انجام می‌گیرد که سه هزار و ۲۰۰ مسافر را به مقصد‌های تهران، مشهد و عسلویه جابجا می‌کند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه افزود: شرکت هواپیمایی ماهان بعد از ۱۵ سال دوباره پرواز‌های خود از کرمانشاه به تهران و بالعکس را در روز‌های شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از سر گرفته است.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی سپهران و آوا نیز همه روزه و به صورت رفت و برگشت به مقصد مشهد را ارایه می‌دهد و شرکت ایران ایر پرواز‌های کرمانشاه - تهران را در برنامه دارد.

بیاتی با بیان اینکه هم‌اکنون به طور روزانه به تهران و مشهد پرواز برقرار است اضافه کرد: شرکت‌های کاسپین و پارس پرواز‌های عسلویه را در برنامه کاری خود دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.