آمادگی شهرداری کازرون برای استقبال از مسافران نوروزی

معاون خدمات شهری شهرداری کازرون از آمادگی همه نیرو‌ها و امکانات شهرداری برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

محمدعلی برزویی معاون خدمات شهری شهرداری کازرون در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری این شهرستان، بر آمادگی همه نیرو‌ها و امکانات شهرداری برای استقبال و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تاکید و اظهار کرد: طبق دستور شهردار همه مسئولان و نیرو‌ها باید با ایجاد فضای مناسب به استقبال مسافران نوروزی بروند، تا بتوانیم از میهمانان نوروزی استقبال شایسته‌ای به عمل آوریم.

او بیان کرد: شهرداری کازرون با برپایی ۲ ایستگاه در میدان امام حسین (ع) و میدان بعثت پذیرای میهمانان نوروزی خواهد بود و همکاران ما در این ۲ ایستگاه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

برزویی افزود: با توجه به همزمانی بهار قرآن با بهار طبیعت، شهرداری تمهیدات لازم را برای مسافران در این ایام فراهم آورده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای احترام روزه داران، پارک مردانی به عنوان محل اسکان موقت و محل صرف غذا با محصور کردن محدوده‌ای مشخص برای استفاده مسافران و گردشگران در نظرگرفته شده است.

در این جلسه همه وظایف واحد‌های مختلف شهرداری پیش از آغاز سال نو و پس از آن همراه با شرکت‌های تابعه اعم از تنظیف شهری، فضای سبز، سد معبر و پلیس ساختمانی و نیز اعضای ستاد بحران تشریح و تقسیم بندی و مقرر شد همه واحد‌ها گزارش پیشرفت کار خود را به شکل مستمر به اطلاع دبیرخانه ستاد برسانند.

گفتنی است، شهرداری کازرون به حرمت ماه مبارک رمضان، نسبت به پذیرایی از میهمانان با خوراکی‌های سنتی پس از نماز مغرب و عشاء در ۲ ایستگاه راهنمای مسافران نوروزی در ۲ طرف شهر اقدام خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار