افزایش اشتیاق به کتابخوانی با تحلیل و بررسی کتاب‌ها در کتابخانه‌های اشکذر

رئیس کتابخانه‌های عمومی اشکذر گفت: با تحلیل و بررسی انواع کتاب‌ها در کتابخانه‌ها، اشتیاق به کتابخوانی افزایش می‌یابد.

حفیظی رئیس کتابخانه‌های شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: این هفته رمان پیرمرد و دریا با حضور جمعی از کتاب دوستان مجومرد در کتابخانه عمومی امام رضا (ع) تحلیل و بررسی شد.
 
او بیان کرد: به همت انجمن دوستان کتاب مجومرد و کتابخانه عمومی امام رضا (ع)، جلسه تحلیل و بررسی رمان «پیرمرد و دریا» نوشته ارنست همینگوی با حضور عباس رستگارعضو انجمن دوستان کتاب مجومرد و جمعی از علاقه‌مندان برگزار شد.
 
حفیظی اظهار داشت: رمان پیرمرد و دریا از مهم‌ترین رمان‌های همینگوی، است که با آفرینش سانتیاگو قهرمان پیرمرد و دریا، همینگوی به مرتبه تازه‌ای از آگاهی می‌رسد.

رئیس کتابخانه‌های شهرستان اشکذر گفت: پیش از این او ضعف و زخم‌پذیری آدم‌های سرسخت را بیان کرده بود، اما در حال حاضر از سرسختی یک پیرمرد ضعیف در این کتاب سخن گفته است.
 
او بیان کرد: در این برنامه که در کتابخانه امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد برخی از حاضران نیز به بیان نکاتی پیرامون این اثر ارزشمند پرداختند.
 
حفیظی اظهار داشت: این سی امین تحلیل و بررسی و گفتگوی کتاب در کتابخانه امام رضا (ع) مجومرد است و این نوع کتابخوانی اشتیاق افراد را به کتابخوانی افزایش می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار