اعزام و فعالیت ۳۲۰ مبلغ در نقاط مختلف استان فارس

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و در آستانه فرارسیدن سال نو ۳۲۰ طلبه و روحانی به عنوان طرح اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان فارس اعزام و به فعالیت‌های تبلیغی مشغول شدند.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت، ویژه برنامه‌های فرهنگی مذهبی طرح ضیافت الهی و طرح نوروزی آرامش بهاری به صورت همزمان در بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و مساجد تاریخی سراسر استان برگزار می‌شود.

او افزود: به همین منظور تعداد ۳۲۰ مبلغ علوم دینی شامل مبلغین بومی، مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم و مبلغین ثابت بقاع متبرکه در نقاط تبلیغی خود در جای جای استان فارس مستقر شده اند و وظیفه برگزاری و اجرای طرح‌های نوروزی آرامش بهاری و ضیافت الهی ماه مبارک رمضان را بر عهده دارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مبلغان گفت: برپایی خیمه‌های معرفت دینی در جوار بقاع متبرکه فارس، برگزاری محافل جزء خوانی و انس با قرآن کریم، بیان احکام شرعی ویژه زائران و مسافران نوروزی و احکام روزه، اقامه نماز جماعت، فعالیت‌های تخصصی تبلیغ و ارتباط چهره به چهره از جمله برنامه‌های روحانیون و طلاب است.

حجت الاسلام موسوی حضور مبلغان در این ایام را فرصت مغتنمی برای مسافران نوروزی، زائران و روزه داران دانست و ابراز کرد: عموم مردم به ویژه نوجوانان و نسل جوان می‌توانند از برنامه‌های روحانیون استفاده کنند ضمن آنکه در اماکن گردشگری و مساجد تاریخی با استقرار طلاب مسلط به زبان‌های خارجی به سایر گردشگران نیز خدمات ارزنده در حوزه معرفی تشیع ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار