دادستانی زاهدان علیه سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان اعلام جرم کرد

دادستان زاهدان گفت: از ابتدای سال به سازمان نظام مهندسی ساختمان تذکر جدی در رابطه با کیفیت و نظارت بر خانه‌های ساخته شده،اعلام گشت اما کوتاهی که رییس این سازمان داشتند،منجر به اعلام جرم علیه وی شد.

ابوالفضل احمدزاده  سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان   اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق مردم به خصوص افرادی که ساکن شهر زاهدان هستند و خانه هایی را خریداری کرده اند تذکرات جدی از ابتدای سال به سازمان نظام مهندسی ساختمان داده شده بود همچنین در این باره جلسات متعددی نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه دستورات خود را اعلام کردیم اما با توجه به قصور و کوتاهی که رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان داشتند اعلام جرم علیه این شخص اتفاق افتاد که اکنون مراحل کیفری را طی می‌کند.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان با اشاره به اینکه هدف ما صیانت از حقوق همه مردم است افزود: طبق دستورالعمل ترک فعل مدیران علیه این شخص اعلام جرم شد و افراد دیگری هم اگر در این قضیه دخیل باشند با توجه به احرازی که دادستانی سیستان و بلوچستان به عمل می آورد قطعا با آن‌ها برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
احسنت
آخرین اخبار