افزایش حدود ۲۵ درصدی مصرف آب در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افزایش حدود ۲۵ درصدی مصرف آب در کرمانشاه در روز‌های پایانی سال خبر داد و گفت : پیک مصرف را روز ۲۹ اسفند داریم.

رضا داوودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روز‌های پایانی سال با پیک مصرف آب مواجهیم که ناشی از نظافت و خانه تکانی ایام نوروز است، گفت : در این ایام بین ۲۰ تا ۲۵ درصد و برخی مواقع تا ۳۰ درصد افزایش مصرف آب داریم.

وی پیک مصرف آب در روز‌های پایان سال را مربوط به ۱۵ تا ۲۹ اسفند دانست و خاطرنشان کرد: بیشترین مصرف نیز معمولا روز ۲۹ اسفند رخ می‌دهد که اکثر مشترکین به صورت همزمان مصرف قابل توجهی دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: نوع پیکی که در روز‌های پایان سال با آن مواجیهم، بیشتر پیک‌های ساعتی است که در ساعاتی خاص در یک محله که مصرف آب در همه خانه‌ها به صورت همزمان بالا است، رخ می‌دهد.

داوودی با بیان اینکه خوشبختانه در روز‌های پایان سال گذشته مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشتیم، ابراز امیدواری کرد روز‌های پایانی امسال نیز بدون مشکل سپری شود.

وی تاکید کرد: با توجه به همزمانی ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان، طی سال جاری مدیریت تامین و توزیع آب را ویژه‌تر دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از مردم خواست از شست و شو‌های غیرضروری خودداری کنند و همه مصرف آب را به روز‌ها و حتی ساعات پایانی سال موکول نکنند .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار