کلاهبرداری ۸ میلیاردی فروش خرما در یک سایت واسط

جانشین پلیس فتا استان کرمان از کلاهبرداری ۸ میلیاردی در رابطه با فروش محصولات کشاورزی در شرق استان خبر داد.

جانشین پلیس فتا استان از کلاهبرداری ۸ میلیاردی در رابطه با فروش محصولات کشاورزی در شرق استان خبر داد و گفت: خریداران محصولات کشاورزی باید مراقب فروشندگان غیرواقعی در فضای مجازی باشند تا در دام کلاهبرداری آن‌ها گرفتار نشوند.

سرهنگ عمار قهاری گفت: با مراجعه شهروندی به پلیس فتا و اعلام کلاهبرداری اینترنتی در یک سایت واسط، مشخص شد این فرد با مشاهده آگهی فروش خرما مبلغ ۸ میلیارد ریال به عنوان بیعانه به حساب طرف معامله واریز، اما آن فرد کلاهبردار از ارائه کالا خودداری نموده است.

وی افزود: در این راستا با اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، عامل این کلاهبرداری در شرق استان شناسایی، دستگیر و پرونده تحویل مقام قضایی شد.

جانشین پلیس فتا استان با اشاره به اینکه مجرمین سایبری با درج آگهی فروش کالا به قیمت‌های پایین‌تر از قیمت واقعی بازار در سایت‌های واسط اینترنتی، اقدام به دریافت مبالغی تحت عنوان بیعانه نموده، اما دیگر پاسخگوی تماس خریداران نمی‌شوند از شهروندان خواست در هنگام خرید‌های اینترنتی نسبت به صحت کالای مورد نیاز خود و طرف معامله اطمینان حاصل و از پرداخت هرگونه وجهی در قالب بیعانه یا مبلغ کل معامله قبل از رویت و تحویل کالا خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار