توزیع بیش از ۷ هزار تن کالای اساسی در کرمانشاه

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، از توزیع بیش از ۷ هزار تن کالای اساسی شامل انواع برنج و شکر در استان در قالب طرح‌های مختلف از جمله ضیافت ماه مبارک رمضان، تنظیم بازار و ماه‌های محرم و صفر خبر داد.

علی ملکشاهی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت : تأمین و توزیع کالا‌های اساسی از وظایف اصلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و به طبع آن ادارات‌کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها است.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن‌ماه بیش از ۷ هزار و ۳۷۳ تن انواع کالا‌های اساسی شامل؛ ۹۶۲ تن برنج پاکستانی، ۶۰ تن برنج تایلندی رده ب، ۵۰۰ تن برنج تایلندی هومالی، ۳ هزار و ۴۴۰ تن برنج ۱۱۲۱ هندی، و ۲ هزار و ۴۱۱ تن شکر سفید با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان به منظور کنترل قیمت‌ها و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف هم‌استانی توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ضمن اشاره به برنامه دولت در خصوص تنظیم بازار شب عید کالا‌های اساسی در استان کرمانشاه و نظارت شدید بر این بازار از توزیع بیش از ۴۵۱ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۵۸۰ تن شکر سفید در قالب طرح‌های ایام پایانی سال و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این کالا‌های اساسی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارکنان و سایر فروشگاه‌های معتبر و بزرگ سراسر استان به دست مصرف‌کنندگان واقعی خواهد رسید.

وی از وجود ذخائر مناسب برنج و شکر در انبار‌های کالا‌های اساسی غله و خدمات بازرگانی استان خبر داد و افزود: تمامی اقلام کالا‌های اساسی با نرخ مصوب دولتی در سطح استان توزیع خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.