عامل شرارت و تیراندازی در ایرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری شروری که با تیراندازی به سمت شهروند ایرانشهری، باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ "مهدی رشنودی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در بیست و هشتم آبان ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به سمت خودرو شهروند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

  وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، راننده یک دستگاه خودرو پژو به همراه دو سرنشین با سلاح کلاش به سمت شهروند تیراندازی و از محل متواری شده اند که در این تیراندازی شهروند مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

 سرهنگ "رشنودی" در ادامه تصریح کرد: پلیس به منظور دستگیری عاملان این تیراندازی تحقیقات اولیه تخصصی خود را آغاز که مشخص شد عاملین این تیراندازی به شهر‌های اطراف استان متواری شده اند، با اشراف اطلاعاتی، روز گذشته رد پای عامل اصلی این تیراندازی در یکی از روستا‌های همجوار به دست آمد که طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات شخصی عنوان کرد.

  

برچسب ها: شرور مسلح ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار