اهداء ۷۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدگفت: به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، ۷۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد.

آیین اهدا ۳۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد اداره قلعه رئیسی به نمایندگی از ۷۷۰ مورد در استان، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در قلعه رئیسی برگزار شد.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، اهداء جهیزیه به مددجویان تحت حمایت به منظور توانمندسازی آنان است و ترویج ازدواج آسان است.
 
قباد مبشری با بیان اینکه به همین مناسبت ۷۷۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد تومان، به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد، بیان کرد: اقلام جهیزیه اهداء شده به مددجویان شامل ماشین لباسشویی، یخچال، فرش، تلویزیون، جاروبرقی و گاز خوراک پزی است.
 
وی افزود: یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد با اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ترویج ازدواج آسان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و به خصوص در بین جوانان است.
 
در این مراسم ۳۵سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۷۴ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قلعه رئیسی به نمایندگی از ۷۷۰ مورد در سطح استان اهداء شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.