نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در رشت

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالای گیلان در ۲۰۰ غرفه در مرکز نمایشگاه بین‌المللی رشت گشایش یافت.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در رشت گفت: در این نمایشگاه مایحتاج عمومی مردم در ایام مبارک ماه رمضان و عید نوروز با ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار متناسب با کالا‌های عرضه شده ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه نمایشگاه بهاره همزمان با رشت در سایر شهرستان‌های گیلان نیز برگزار می‌شود، افزود: کالا‌های اساسی مصرفی با قیمت و کیفیت مناسب در این نمایشگاه در حال عرضه است.

استاندار گیلان تصریح کرد: شهرداری‌ها باید غرفه‌ها و بازارچه‌هایی در ایام ماه رمضان و عید نوروز ایجاد کنند تا صنایع دستی، فرآورده‌های کشاورزی و لبنیات مورد نیاز مردم تولید و در شرایط مناسب عرضه شود.

عباسی با بیان اینکه راه اندازی نمایشگاه برای تولید کنندگان محصولات کشاورزی و صنایع دستی درآمدزایی خواهد داشت، افزود: برخی از مناطق تولید کننده صنایع دستی اکنون در این نمایشگاه حضور دارند؛ باید این حلقه‌ها را به هم پیوند داد تا با ارزان‌ترین قیمت و عالی‌ترین کیفیت این محصولات به دست مصرف کنندگان برسد.

تمدید نمایشگاه بهاره در گیلان تا ۲۸ اسفند ماه

تیمور پورحیدری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هم در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره گفت: این نمایشگاه همزمان با رشت در ۱۶ شهرستان با ۶۰۹ غرفه در حال برگزاری است.

او افزود: نمایشگاه بهاره رشت در قالب ۲۰۰ غرفه در فضایی به وسعت ۲ هزار متر مربع برگزار شد که ۱۰۰ غرفه از این نمایشگاه به عرضه مواد غذایی، آجیل و خشکبار، خرما و شیرینی، ۴۰ غرفه از نمایشگاه به عرضه کتاب، صنایع دستی، گل و گیاه و لوازم آشپزخانه، ۳۵ غرفه به پوشاک و لوازم خرازی، ۲۵ غرفه کیف و کفش و ۱۰ غرفه به مرغ، گوشت و میوه اختصاص دارد.

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در رشت

به گفته رئیس سازمان صمت گیلان، این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.