اجلاسیه عقیله النساء و ملازمان حرم در رشت

هشتمین اجلاسیه عقیله النساء و ملازمان حرم با قدردانی از مادران، همسران و فرزندان ۲۳ شهید مدافع حرم گیلان در رشت برگزار شد.

اسدلله عباسی، استاندار گیلان در هشتمین اجلاسیه عقیله النساء و ملازمان حرم که در سالن اجتماعات شهدای فراجا گفت: به برکت خون پاک شهدا و دعای خیر مادران شهدا ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه خلق کردند.

او با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت شهدا و خانواده شهدا استوارتر از همیشه است، افزود: رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام امروز در غزه در حال انجام هر جنایتی هستند و به آن افتخار می‌کنند که این امر نشان دهنده وقاحت و خونخواری آنان است.

استاندار در این همایش، شهدا را مظهر اقتدار این سرزمین در راه نیل به ارزش‌های والای انقلاب دانست و پاسداشت نام و قدردانی از سیره درس آموز شهدا را رسالتی همگانی برشمرد.

حجت الاسلام حسینی اراکی، عضو موسسه تفحص سیره شهدای کشور نیز در این نشست به تشریح مکتب شهید سلیمانی و نقش تأسی از آن در پاسداشت ارزش‌های نظام اسلامی پرداخت و با استناد به سخنانی راهگشا از سردار دل‌ها گفت: کسی که انس با شهادت را در وجود خویش زنده نگه دارد هیچگاه از مسیر خدمت به انقلاب و مردم دچار تخطی و انحراف نمی‌شود و عزت و سرفرازی ارزانی او خواهد بود.

علی محمودی، مسئول برگزاری این همایش هم گفت: همایش عقیله النساء و ملازمان حرم گیلان، یکی از ۴ کنگره‌های ذیل دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان است که با حضور ۸۰۰ نفر از خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان مدافع حرم استان برگزار شد.

اجلاسیه عقیله النساء و ملازمان حرم در رشت

در این همایش ضمن قدردانی از مادران، همسران و فرزندان ۲۳ شهید مدافع حرم گیلان از پوستر نخستین فراخوان شعر ۳۴ شهیده زن استان رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.