ماسک مهاجرت غیرقانونی به آمریکا را برنامه انتخاباتی بایدن اعلام کرد

ایلان ماسک ادعا کرد بایدن با آزاد گذاشتن مهاجرت به آمریکا به دنبال تغییر موازنه قوا در انتخابات ریاست جمهوری آینده است.

ایلان ماسک، تاجر آمریکایی، رئیس شرکت تسلا و مالک شبکه ایکس گفت که تصمیمات دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و حزب دموکرات در مورد سیاست مهاجرتی با هدف تغییر موازنه قوا در انتخابات ریاست جمهوری آتی است.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، ماسک در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: شمارش مهاجران غیرقانونی هنگام تقسیم کرسی‌های کنگره و آرای انتخاباتی (در انتخابات ریاست جمهوری) به سمت چپ، برای تغییر کل توازن قواست! این یکی از دلایل اصلی است که دولت بایدن تعداد مهاجران غیرقانونی را بی سابقه افزایش و اخراج‌های بسیار کمی را انجام می‌دهد.

شایان ذکر است که وضعیت مهاجرت غیرقانونی چندین سال است که موضوع مناقشه بین ایالت‌های جنوبی و دولت فدرال بوده است. پر تنش‌ترین وضعیت در این زمینه همچنان در ایالت تگزاس است که از مقامات خود می‌خواهد برای سرکوب مهاجرت غیرقانونی اقدامات سختگیرانه انجام دهند و علناً علیه سیاست دولت فعلی آمریکا در این زمینه صحبت می‌کنند.

ایلان ماسک پیش از این حمایت خود را از مقامات تگزاس ابراز کرده بود و از الخاندرو مایورکاس وزیر امنیت داخلی آمریکا خواسته بود تا از سمت خود استعفا دهد و او را متهم کرد که از مهاجرت غیرقانونی چشم پوشی می‌کند.

ماسک پیش از این نیز اعلام کرده بود آمریکا اگر بخواهد جهان را جذب کند سقوط خواهد کرد. آمریکا شاهد سطوح بی سابقه مهاجرت غیرقانونی است و مقامات مرزی دسامبر گذشته ۳۰۲۰۰۰ عبور غیرقانونی از مرز را ثبت کردند که بیشترین تعداد در یک ماه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار