رقابت ۴۹۶ نفر از جنوب کرمان در آزمون ورود به حرفه مهندسی

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی با رقابت ۴۹۶ نفر از داوطلبان در جنوب کرمان خبر داد.

ابراهیم امیری در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در محل دانشگاه جیرفت گفت: این آزمون پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه درمحل دانشگاه جیرفت با حضور۴۹۶ داوطلب برگزار شد.

وی در خصوص رشته‌های مهندسی در این آزمون بیان داشت: این آزمون در ۷ رشته عمران، معماری تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در صلاحیت‌های نظارت، اجرا و طراحی و رشته‌های ترافیک، نقشه برداری و شهرسازی و کاردان‌های فنی در ۶ رشته معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری در پایه سه و همچنین آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در پایه‌های سه، دو و یک برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن اشاره به برنامه زمانبندی انجام شده برای این آزمون بیان کرد: در نوبت کاری صبح و عصر آزمون به مدت ۲ روز برگزار شد و تعداد شرکت کنندگان به تفکیک جنسیت ۸۶ نفر زن و ۴۱۰ نفر مرد بودند.  

وی اشاره کرد: اداره کل راه و شهر سازی براساس اجرای مواد قانونی ۱۱، ۲۱ ،۲۶و ۲۸ نظام مهندسی و کنترل ساختمان اقدام به برگزاری این آزمون در طول سال و طی ۳ نوبت کرده است.

 امیری افزود: نتایج آزمون تستی در اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.