امام جمعه موقت یزدان آباد مطرح کرد؛

حضور بیش از ۸۹ درصدی مردم بخش یزدان آباد در انتخابات

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به حضور بیش از ۸۹ درصدی مردم بخش یزدان آباد در انتخابات گفت: این حضور نشان از ولایتمداری مردم این بخش دارد.  

نماز جمعه این هفته بخش یزدان آباد به امامت حجت الاسلام محمدایزدی امام جمعه موقت یزدان آباد اقامه شد.  

 حجت الاسلام محمدایزدی ضمن دعوت همگان به تقوای الهی افزود: ۱۸ اسفند، سالگرد تشکیل کانون فرهنگی مساجد کشور است و مسجد، محل آرامش و جایی است که  پیامبر (ص)  وقتی در مدینه حکومت اسلامی تشکیل داد، به امورات مردم رسیدگی می‌کردند و مسجد صرفا برای  عبادت نیست؛ بلکه کارکرد مسجد بیش از این‌ها و پایگاه مردم است.

وی افزود: ما پیرو پیامبر (ص) هستیم و باید  به مسجد اهمیت دهیم و  خداوند در قرآن می‌فرماید: به مساجد زینت دهید و این زینت؛ یعنی حضور مردم در مسجد است. 

امام جمعه موقت یزدان آباد با درخواست از سازمان تبلیغات اسلامی برای اعزام امام جماعت برای مساجدی که امام جماعت ندارند، بیان داشت: با حضور امام جماعت و محور قراردادن آن، مساجدزینت داده می‌شوند و کار فرهنگی بیشتر انجام و این سنگر حفظ می‌شود.

وی  از حضور بیش از ۸۹ درصدی مردم بخش یزدان آباد در انتخابات تشکر کرد و گفت: این حضور نشان ولایت پذیری مردم این بخش دارد و با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه (مدظله العالی) مبنی بر اخلاق انتخاباتی و حضور مردم در انتخابات، مردم استان کرمان اطاعت امر کردند و رتبه نهم استان را با شرکت در انتخابات به دست آوردند.  

 حجت الاسلام ایزدی ضمن تبریک هفته درختکاری و منابع طبیعی گفت: پیامبر (ص) فرمودند: هرکس در دنیا درختی بکارد، خداوند دربهشت برای او درختی می‌کارد.  

وی با اشاره به اینکه درخت فواید زیادی در نشاط مردم و پاکی هوا دارد، افزود: برای کمک به منابع طبیعی در کاشت و  حفظ درخت و طبیعت کوشا باشیم. 

امام جمعه موقت یزدان آباد   به سالروز تشکیل بنیاد شهید اشاره کرد و  گفت: امام راحل، بنیاد شهید را برای خدمت به شهدا و خانواده آن‌ها تاسیس کردند و خانواده‌های این عزیزان حق بزرگی به گردن ما دارند و امروز امنیت و پیشرفت کشور به برکت تدابیر امامین جامعه و خون شهدا و مجاهدت‌های آن‌ها است.

وی  به آمار شهدای  انقلاب، دفاع مقدس، ترور و  امنیت پرداخت و فرار رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و افزود: باید زیاد قرآن بخوانیم و در ماه شعبان  استغفار کنیم تا با دل و قلبی پاک بعد از ماه رجب و شعبان، وارد شهرالرمضان شویم.

برچسب ها: نماز جمعه ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار