معاون امور جوانان:

فرصت خواهی مسأله اصلی جوان ایرانی است

کلهر گفت: جوانان ایرانی می‌گویند به اندازه کافی توانایی داریم ولی فرصت می‌خواهیم.

سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه جشنواره جوانان برتر ایران زمین گفت: برای برپایی این جشنواره ۱۹ نهاد دولتی و دستگاه در ۱۹ حوزه تخصصی به ما کمک کردند.

وی افزود: در این جشنواره ۷ هزار نفر شرکت کردند که ۴۵۰۰ نفر از هر استان پذیرفته شدند، ۳۰ نفر انتخاب شدند و در مجموع ۹۰۰ نفر برگزیده داشتیم که ۳۱۰ نفر از آن‌ها امشب در این مراسم دعوت شده اند.

کلهر با بیان اینکه ما در ۱۰ رشته ۱۰ تا جوان برتر داریم، گفت: سیاست و نکته اصلی که به عنوان محور برنامه اتفاق افتاده شعار «جوان، پرچمدار ایران» بوده است.

وی ادامه داد: اگر قرار است روایت پیشرفت صورت بگیرد، قطعاً توسط جوانان کارآفرین صورت می‌گیرد، یعنی به راحتی در سن ۲۵ تا ۳۰ سالگی کمک به شاغل شدن جوانان کرده اند که مصداقی از امیدواری است.

معاون امور جوانان تصریح کرد: امشب می‌خواهم تاکید کنم که فرصت خواهی مسأله اصلی جوان ایرانی است، جوانان می‌گویند به اندازه کافی توانایی داریم، ولی فرصت می‌خواهیم. نکته دیگر این است که ما یک چالش جدی داریم و آن این است که بعضی از دستگاه‌ها با جوانان همراهی نمی‌کنند.

کلهر تأکید کرد: کل خواسته جوانان بازگشایی در‌های بسته بوده، امیدواریم برگزاری این جشنواره گامی در دستگاه‌های پیشرو باشد و امیدوارم که روزی به نقطه و موقعیتی برسیم که از دیدن این همه استعداد خسته نشویم. دشمن تمام زور و توان خود را گذاشته که ثابت کند جوان ایرانی امکان پیشرفت ندارد.

برچسب ها: جوانان ، جوان ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار