لیگ قهرمانان اروپا؛

منچسترسیتی ۳-۱ کپنهاگن/ اکران مجدد بازی رفت این بار در اتحاد + فیلم

منچسترسیتی با یک نتیجه تکراری موفق شد به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان کپنهاگن دانمارک بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. دیدار رفت دو تیم هم در دانمارک با همین نتیجه به پایان رسیده بود تا سیتی با پیروزی شش بر دو در مجموع دو بازی، راهی دور بعد شود.

تیم گواردیولا حتی زمانی که نیاز چندانی به بازی هجومی هم نداشت، با حمله از دقیقه اول بازی موفق شد تا دو گل زودهنگام به ثمر برساند. گل اول این تیم در دقیقه ۵ و روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید. آلوارز ضربه کرنر را از سمت راست به روی دروازه فرستاد و این توپ روی پای راست آکانجی فرود آمد و این ستاره که بدون مدافع مستقیم مانده بود یک ضربه والی تماشایی را به کنج سمت راست و بالای دروازه کامیل گرابارا فرستاد و گل اول تیمش را به زیبایی زد. ۴ دقیقه بعد باز هم با شروع روی یک ضربه کرنر دیگر، این بار آلوارز خودش به گل دست پیدا کرد.  

دقیقه ۲۹ الیونسی یک گل برای تیم دانمارکی زد، اما در وقت‌های تلف شده نیمه نخست ارلینگ هالند گل سوم را هم زد و برگشت را برای حریف غیرممکن کرد.

نیمه دوم هم گلی نداشت تا سیتی در آستانه حساس‌ترین بازی فصلش (با لیورپول) در لیگ برتر انگلیس، زیاد به سختی نیفتد و یک صعود تقریبا آسان داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۱۷:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اونم با ترکیب دوم
آخرین اخبار