به اندازه ۱۱ سال گذشته تابلو نصب کردیم

شهردار یزد گفت: امسال با تکمیل نصب چهار هزار تابلو، معادل حدود ۱۱ سال فعالیت شهرداری در زمینه ساماندهی تابلو‌های شهری اقدام شده است.

ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد درباره اقدامات شهرداری یزد برای ساماندهی تابلو‌های مختلف در سطح شهر یزد، گفت: در بودجه شهرداری یزد سالیانه اعتباری برای اصلاح و تعویض تابلو‌هایی که از قبل نصب شده بوده و همچنین نصب تابلو‌های جدید برای معابر جدیدالاحداث در دو بخش تابلو‌های راهنمای مسیر و تابلو‌های ترافیکی در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: امسال نیز اعتبار لازم برای نصب تابلو‌های جدید و اصلاح و تعویض تابلو‌های قدیم دیده شده که تاکنون بخشی از تابلو‌های قدیمی تعویض یا اصلاح شده و تا پایان سال، قسمت زیادی از این تابلو‌ها اصلاح می‌شود.

شهردار یزد با بیان این که در سال جاری اتفاق خوبی در حوزه ساماندهی تابلو‌ها رقم خورده است، تصریح کرد: سالیانه به طور متوسط تعداد ۳۵۰ عدد تابلو شامل تابلو‌های معابر و کوچه‌ها که برای آدرس دهی شهروندان لازم و ضروری بوده در سطح شهر نصب می‌شده است که امسال ساماندهی چهار هزار تابلو شامل عقب افتادگی‌های گذشته، نامگذاری‌های جدید و تعویض تابلو‌های فرسوده را در دستور کار قرار دادیم.

محی الدینی ادامه داد: از این تعداد تاکنون بیش از سه هزار تابلو نصب شده و تا پایان سال نصب چهار هزار تابلو انجام می‌شود و این اتفاقی است که معادل حدود ۱۱ سال فعالیت شهرداری در زمینه ساماندهی تابلو‌های شهری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار