شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پروژه دشمنان برای کاهش مشارکت در انتخابات شکست خورد

دبیر کل جمعیت جانبازان گفت: پروژه دشمنان برای کاهش مشارکت مردم و شکست انتخابات، علی‌رغم تبلیغات شبانه‌روزی و تجهیز اتاق‌های فکر شکست خورد.

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: پروژه دشمنان برای کاهش مشارکت مردم و شکست انتخابات علی رغم تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های شبانه روزی و تجهیز اتاق‌های فکر تضعیف نظام شکست خورد.

او ادامه داد: حضور مردم در انتخابات روز گذشته تحسین برانگیز بود چرا که نشان داد مردم خود را برای رای دادن موظف می‌دانند همچنین رای اولی‌ها نیز مشارکت قابل توجهی داشتند.

شاکری بیان کرد: انتخابات دیروز نشان داد که شکل جدیدی از رشد فکری و مطالبه مردمی شکل گرفته و اقشار جامعه رای را راهی برای تغییر وضعیت و پیگیری حقوق خود تلقی کردند.

دبیر کل جمعیت جانبازان گفت: مردم می‌دانند که باید بین مشارکت و منافع ملی با نارضایتی‌های خود نسبت به مسئولان و وضعیت اقتصادی فاصله گذاری کنند.

او ادامه داد: غربی‌ها و رسانه هایشان تمام قوای خود را به کار گرفتند که وانمود کنند فضای سیاسی جامعه ایران دو قطبی است و کسی در انتخابات مشارکت نمی‌کنند، اما مردم این فضا را بر هم زدند.

دبیر کل جمعیت جانبازان متذکر شد: رسانه‌های معاند ماه‌ها تلاش کردند که فضای دو قطبی را بر کشور حاکم کنند و تا به وسیله تضعیف انتخابات، جمهوری اسلامی را زمین بزنند، اما این کوشش‌های شبانه روزی نتیجه‌ای نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
آره راست میگه منم شاهدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
مردم فهیم وانقلابی ایران دمتون گرم دممون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
این مقدار مشارکت برای بقای شما کافیه پس دشمنان شکست خوردند!!!!!!!!؟؟؟؟ پس نظر اکثر ملت چی؟؟ مگر مردم برای بقای شما رای می دهند. رای می دهند که برایشان زندگی و شغل و رونق اقتصادی و رفاه و امنیت و اعتبار جهانی و آزادی های انسانی و قوانین خوب درست کنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۰:۴۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
اما دوستان موفق
United States of America
Mohieddin
۱۰:۳۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
با سلام و درورد بر شما برادر عزیز و تمام جانباز سرافراز میهن اسلامی ، طی چهل و پنج سال گذشته ثابت شده است ملت فهیم ایران در مواقع حساس و سرنوشت ساز و بمنظور ناامید کردن دشمنان راه مناسب خود را به هر ترتیب پیدا می کنند و پیش می روند . اما سئوال این است چرا برخی فکر می کنیم که مردم از دشمنان حرف شنوی دارند ؟ بیگانگان ضد ایران در رسانه های خود مشغول دروغ پراکنی و گم راه کردن مخاطبان خود هستند اما اگر ما به مردم بها لازم را داده بودیم و بجای کباب خانه ها و رستوران ها کتابخانه ها و فرهنگسرا های با فرهنگ غنی ایران اسلامی خودمان آباد و ایجاد نموده بودیم و از فهم صد در صدی ترسی بدل نداشتیم ، مثل روز انتخابات و کمی قبل از آن شاهد دلشوره و دلهوره از اینکه نکند تیغ زبان دشمن برخی زود باوران را گول نزند نداشتیم. راه فهمیدن و اندیشه آزاد را باید باز کرد ثابت شده است هر چه فضای درک یک ملت بسته شود دشمنان آن ملت موفق تر از حاکمان بوده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
از کجا میگی اینو؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
آقای شاکری عزیز، برادر جانباز ،حقیقتا ما همه جانبازان رو دوست داریم و احترام زیادی برای آنها قائل هستیم، شما کل سلامتی نون رو فدا ی میهن و مردم کردید. گفتنش هم برای من سخته، ولی به والله قسم رای ندادن ما کاملا نتیجه تحلیل خود ما از وضع موجود هست و ربطی به هیچ جریانی نداره . خیلی از ما دیگه به اصلاح شرایط امیدی نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
آفرین، اینا فکر میکنن مردمی که رای ندادن تحت تاثیر آمریکا و ...رسانه اون ور آبی، ولی قسم به خدا که عدم مشارکت به خاطر عدم رضایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
به کسی نگو
آخرین اخبار