سخنگوی شورای نگهبان:

تا به این لحظه تخلف خاصی را در شعب اخذ رای شاهد نبودیم

طحان نظیف گفت: تاکنون گزارشی را بابت تخلف خاصی نداشته‌ایم به جز موارد جزئی که طبیعی است و موضوع پیگیری شد.

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  تمامی دستگاه ها و شورای نگهبان برنامه ریزی‌های متعددی داشتند و از همان دقایق اول فرآیند رای گیری شاهد حضور مردم پای صندوق‌های رای بودیم و تاکنون گزارشی را بابت تخلف خاصی نداشتیم. به جز موارد جزئی که طبیعی است و موضوع پیگیری شد. 

وی گفت: از همه عوامل اجرایی تشکر می‌کنم که تمام سعی خود را کردند تا همه چیز به بهترین شکل اجرایی شود.

طحان نظیف ادامه داد: در چهار حوزه آبادان، ملایر، قم و رشت که انتخابات به صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است، با توجه به گزارش‌ها فرآیند به صورت روان و رضایت بخش در حال سپری شدن است.

وی تاکید کرد: مردم از ابتدای صبح رای گیری را انجام دادند و در ساعتی هم جمعیت بالایی را در شعب دیدیم و از مردم می‌خواهیم رای گیری را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

وی درباره آمار مشارکت احتمالی مردم در انتخابات گفت: برای آمار دادن زود است، اما مشارکت به فضل خدا و نسبت به دوره قبلی مجلس شورای اسلامی خوب بوده است، اما آمار‌های نهایی در ساعات انتهایی و توسط مسئولان مربوطه اعلام می‌شود. 

وی در خصوص موضوع تعرفه‌های انتخاباتی گفت: تا به این لحظه مشکلی  را در این خصوص نداشتیم و اگر مراکز رای گیری مشکلی را در این بابت داشتند می‌توانند درخواست کنند و در اسرع وقت حتما در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار