رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان:

امروز برگ زرین دیگری از افتخارات مردم استان رقم خواهد خورد

شریفی گفت: امروز برگ زرین دیگری از افتخارات مردم رقم خواهد خورد و مردم این استان نشان می‌دهند که مثل همیشه پای کار نظام هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، رضا شریفی روز جمعه در پای صندوق اخذ رای گفت: خداوند را شکر می‌کنم که هم شاهد نزول باران رحمت هستیم و هم اینکه نتیجه یک سال زحمت و تلاش همکاران در ستاد انتخابات امروز قرار است با حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای به ثمر بنشیند.

وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان یک بار دیگر نشان دادند که برای آینده و امینت می‌آیند و رای می‌دهند تا فرآیند توسعه، اشتغال، فرهنگی شدن و فرآیند اقتصادی را در این استان تسریع کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: بار‌ها عرض کردم مردمان استان سرمایه ما هستند و این نجابت و صبوری مردم همیشه باعث شده ما با روحیه و انگیزه بگیریم و از این جهت همیشه مدیون مردم هستیم.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ هزار نفر در قالب هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و نیرو‌های نظامی و انتظامی وظیفه برگزاری فرآیند انتخابات را بر دارند.

وی تصریح کرد: طبق نظرسنجی نهاد‌های مختلف، مشارکت خوبی در سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

شریفی از وجود هزار و ۸۶۱ شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد و بیان کرد: ٩٦٠ شعبه اخذ رای سیار نیز در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند به راحتی در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری مشارکت کنند.

وی یادآور شد: مردم سیستان و بلوچستان با شعور سیاسی بالا در ادوار مختلف نشان دادند که با مشارکت بالا در انتخابات و تشکیل مجلس قوی، سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار