۲۰ هزار نیرو تامین کننده امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس با آمادگی کامل و توان حداکثری امنیت انتخابات را تامین می‌کند.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور ۲۰ هزار نیرو برای تامین نظم و امنیت انتخابات استان، گفت: پلیس با آمادگی کامل و توان حداکثری امنیت انتخابات را تامین می‌کند.

سردار دوستعلی جلیلیان در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای زاهدان، گفت: ۲۰ هزار نیروی پلیس مسئولیت تأمین نظم و امنیت انتخابات در استان پهناور سیستان و بلوچستان را برعهده دارند که از این میزان ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم امنیت صندوق‌های رأی را تامین می‌کنند.

 وی تصریح کرد: با تلاش همه نیرو‌های امنیتی و دستگاه‌های مربوطه، خوشبختانه تا کنون هیچگونه مورد امنیتی در سطح استان سیستان و بلوچستان رخ نداده است.

 این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: برابر فرامین مقام معظم رهبری راهبرد فراجا در انتخابات، امنیت و مشارکت است و کارکنان انتظامی نیز با تأمین امنیت انتخابات، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرده اند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به اشراف کامل اطلاعاتی نیرو‌های پلیس در نقاط مختلف استان و استقرار نیرو‌ها و امکانات لازم، اشاره و بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس از ابتدای فعالیت‌های تبلیغاتی تا کنون هیچ مورد امنیتی در استان مشاهده نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.