یازدهم اسفند مشتاقانه منتظر است برای ساختن ایران قوی

مدیر کل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی مردم استان را به حضور شرکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.

  محمد خیاطی  مدیر کل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی مردم استان را به حضور شرکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح  است:

یازدهم اسفند مشتاقانه منتظر است برای ساختن ایران قوی، برای انتخابی اصیل، برای شکوه اسلام، برای رسیدن به قله، برای حل نظام مند مشکلات، برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی، برای وحدت کلمه، برای مأیوس کردن دشمن، و برای امید و آبادانی و پیشرفت بیش از پیش.

 امسال  و در آستانه  انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم، انتخاباتی که با تعیین و انتخاب افراد اصلح توسط مردم  بی شک می تواند نقش پررنگ تری  در استحکام بخشی نظام اسلامی داشته باشد.

 اینجانب به نوبه خود، از حوزه بیمه تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان و همچنین از مردم همیشه در صحنه و انقلابیِ ایرانِ اسلامی دعوت می‌نماید با حضور  پرشور  و کنشگرانه در پای صندوق‌های رای در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و با انتخاب نمایندگانی شایسته و توانمند، مومن و متقی، انقلابی و جهادی و لبریز از امید و مسئولیت‌پذیر  زمینه‌ساز تحقق آرمان عدالت و رفاه اجتماعی باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار