حماس: هیچ مذاکره‌ای در سایه تهدید قحطی انجام نمی‌شود

رهبر حماس تأیید کرده است که هیچ مذاکره‌ای تحت تهدید قحطی انجام نخواهد شد.

منابع ارشد مقاومت فلسطین به المیادین خبر دادند که کمک به مردم فلسطین در نوار غزه یکی از موارد غیرقابل مذاکره مقاومت فلسطین در مرحله اول است.

به گفته منابع، این موارد غیر قابل مذاکره مرحله اول، شامل بازسازی فوری بیمارستان ها، نانوایی‌ها و تأسیسات عمومی و همچنین خروج نیرو‌های اشغالگر از نوار و بازگشت آوارگان به غزه و مناطق شمالی بدون محدودیت و قید و شرط است. 

مقاومت فلسطین در مورد مرحله دوم، تاکید کرد که بدون مذاکره در مورد اسرای فلسطینی و آتش بس دائمی، اجماع حاصل نخواهد شد.

این منابع تاکید کردند که حماس این موارد غیرقابل مذاکره را به شیوه‌ای کاملا شفاف به اطلاع آن‌ها رسانده است، زیرا آن‌ها همچنین نماینده دیگر جناح‌های مقاومت فلسطین هستند. آن‌ها همچنین تأیید کردند که رهبری حماس تأکید کرده است که این پیام متوجه همه کسانی است که می‌خواهند به هر توافقی دست یابند.

به گفته این منابع، رهبری حماس تایید کرده است که هیچ مذاکره‌ای تحت تهدید قحطی انجام نخواهد شد.

آن‌ها افزودند که بدون تامین نیاز‌های مردم به طور خاص از طریق تامین غذا برای فلسطینیان در غزه و به ویژه بخش شمالی آن نیازی به ماندن در مذاکرات نیست، زیرا این موضوع همچنان در اولویت حماس و مقاومت است.

منابع به المیادین گفتند که طرف اسرائیلی فقط به پرونده توجه نشان داده و در مورد سه موضوع اصلی هیچ انعطافی ارائه نکردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
کدام آتش بس در کاخ سفید وسازمان ملل فرمان فرمان دلار است نه عقلانیت وانسانیت وسیاست منطقی وجود ندارد به نظر من بهتر است با کمک گروههای مقاومت وچین وروسیه باید تمامی پایگاههای ائتلاف آمریکایی در منطقه را زیرو رو کرد تا پا خاری پا به فرار بگذارد
آخرین اخبار