راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از مردم غزه + فیلم

راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از فلسطینیان مظلوم نوار غزه صبح امروز (جمعه) در شهر «صعده» با شعار «شما تنها نیستید، محکم در کنار غزه ایستاده‌ایم» برگزار شد.

به گزارش شبکه المسیره یمن، همزمان با این راهپیمایی، ۱۳ راهپیمایی دیگر در سایر شهر‌های استان صعده برگزار شد و صد‌ها هزار تن از شهروندان این کشور با به اهتزاز در آوردن پرچم‌های فلسطین و یمن، همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه ابراز کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها شعار‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا سردادند و خواستار حمایت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از مردم مظلوم غزه و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

مردم صعده در پایان این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای با اعلام اینکه در کنار مردم فلسطین در مقابل جنایت نسل کشی و گرسنگی اعمال شده به مردم غزه توسط اشغالگران صهیونیست ایستاده اند، افزودند که فعالیت‌های خستگی ناپذیر مردم یمن برای حمایت از مردم غزه و فلسطین ادامه دارد.

آن‌ها تبعیت رسمی برخی از کشور‌های عربی از دولت آمریکا را محکوم کردند و اقدامات آن‌ها را همدستی با دشمن در مورد آنچه در غزه می‌گذرد توصیف کردند.

مردم صعده، عملیات نیرو‌های مسلح یمن علیه کشتی‌های دشمن صهیونیستی و کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی که در تجاوز به یمن شرکت دارند را مورد حمایت قرار دارند و افزایش این عملیات‌ها که مقابله با جنایات نسل کشی فلسطینیان در نوار غزه است را خواستار شدند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه خود از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که به عنوان یک وظیفه اسلامی و اخلاقی در قبال مردم غزه و فلسطین، کالا‌های آمریکایی و رژیم اسرائیل و شرکت‌های حامی آن‌ها را تحریم کنند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
حوادث یمن بع ظهور ربط دارد
آخرین اخبار