رسیدگی به ۴ هزار و ۷۵۶ فقره پرونده تخلفاتی آرد و نان در آذربایجان‌غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۴ هزار و ۷۵۶ فقره پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۴ هزار و ۷۵۶ فقره پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده و به ۴ هزار و ۷۴۲ فقره از این پرونده‌ها رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده تعداد ۴ هزار و ۲۷۸ فقره مربوط به تخلفات گران‌فروشی و امتناع از عرضه نان و تعداد ۴۶۴ فقره مربوط به تخلفات تهیه و عرضه خارج از شبکه آرد است. 

نجف زاده اعلام کرد: شعب رسیدگی کننده با بررسی پرنده‌ها و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی متهمان را به پرداخت ۵۵۹ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

به گفته نجف زاده، شعب رسیدگی‌کننده علاوه بر جزای نقدی نسبت به صدور مجازات‌های غیرنقدی برای برخی واحد‌های متخلف از قبیل تعطیلی و پلمب واحد، نصب پارچه تخلف بر سر در واحد و قطع سهمیه تعدادی از واحد‌های متخلف اقدام کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: بازرسان جهادکشاورزی، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت استان گزارش این تخلفات را در بازرسی از نانوایی‌های کشف و پرونده‌های آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به این حوزه موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان و یا از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛ معدن وتجارت استان گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.