ساخت انبار ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی سمنان ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار دارد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی ساخت انبار ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سمنان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریالی خبرداد.

محمدرضا قاسمی روز دوشنبه در حاشیه عملیات کلنگ‌زنی انبار ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی شهرستان سمنان افزود: سطح کل زمین این مجموعه ۲ هزار و ۵۳۸ مترمربع و سطح کل انبار یک هزار و ۷۵۰ متر مربع است.

وی با اینکه این انبار با هدف ذخیره‌سازی محصولات و نهاده‌های کشاورزی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سمنان احداث در دست ساخت است، گفت: مهم‌ترین شاخص این واحد ذخیره‌سازی نهاده‌های کشاورزی برای تأمین نیاز واحد‌های تولیدی با حذف واسطه‌ها است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح در حال حاضر پنج درصد است، گفت: با راه‌اندازی این واحد زمینه اشتغال برای سه نفر فراهم می‌شود.

قاسمی به اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی انبار ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی ویژه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سمنان اشاره کرد و افزود: آورده طرح ۹۰ میلیارد ریال بود و ۵۰ میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات تأمین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.