برنامه‌های معاونت‌های صدا و فضای مجازی مرکز خلیج فارس برای انتخابات

معاونت‌های صدا و فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برنامه‌های مختلفی برای انتخابات اسفند تولید و منتشر کرده اند.

محمدرضا سنقرزاده معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: این برنامه‌ها بصورت گزارش، موشن گرافیک، انیمیشن، عکس نوشت و اینفوگرافیک در حوزه انتخابات است که به تولید محتوا پرداخته و در کانال‌های فضای مجازی منتشر کرده است.

 سنقرزاده افزود: کار‌های مربوط به انتخابات به صورت قرارگاهی صورت گرفته و از ظرفیت گروه‌های خارج از سازمان مانند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیز استفاده شده است.

وی گفت: برنامه‌ای با نام پویش دعوت نیز تهیه شده و در کانال پیام رسان ایتا با عنوان دعوت هرمزگان منتشر شده است.

معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: برنامه بیان خاطرات عوامل قبلی برگزاری انتخابات هم ضبط شده و در کانال دعوت ایتا قرار داده شده است.

سنقرزاده افزود: وظایف نمایندگان مجلس نیز بصورت یک بسته ده تایی موشن گرافیک بیان شده است و ۱۰۰ قطعه عکس نوشت، اینفوگرافیک و پیام‌هایی از بزرگان با موضوع انتخابات در کانال دعوت قرار گرفته است.

فاطمه تختی نژاد سرپرست معاونت صدای مرکز خلیج فارس نیز گفت: همزمان با آغاز بکار ستاد انتخابات صدا و سیما، برنامه‌های انتخاباتی با نام صحن مردم از صدای مرکز خلیج فارس آغاز شد.

 تختی نژاد افزود: از ابتدای دیماه تاکنون بخش عمده‌ای از کنداکتور معاونت صدا را برنامه‌های انتخاباتی از جمله برگزین، خانه ملت و در گستره قانون تشکیل داده است.

وی گفت: تهیه آنونس‌های چند زبانه ملی - میهنی و پخش آن‌ها در ۱۸ نوبت از دیگر برنامه‌های معاونت صدا است.

سرپرست معاونت صدای مرکز خلیج فارس گفت: سخنرانی نامزد‌های خبرگان رهبری با عنوان برنامه خبرگان ملت نیز در حال پخش است.

تختی نژاد افزود: پس از آغاز تبلیغات مجلس شورای اسلامی، مناظره‌های نامزد‌ها نیز در فهرست پخش قرار می‌گیرد.

وی گفت: معاونت صدای خلیج فارس در روز انتخابات نیز از ساعت ۷ صبح تا پایان انتخابات با برنامه روز انتخاب در خدمت مردم هرمزگان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.