تحویل هزار فقره گواهینامه ثبت شناور در بنادر غرب هرمزگان

برای نخستین‌بار هزار فقره گواهینامه ثبت شناور‌های صیادی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه صادر و به مالکان شناور‌ها تحویل داده شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: صدور گواهینامه با هدف ساماندهی شناور‌های فاقد هویت در غرب استان هرمزگان صورت گرفته است.

مرتضی سالاری افزود: در حال حاضر هزار فقره گواهینامه ثبت شناور‌های صیادی مربوط به بنادر غرب استان هرمزگان تحویل مالکان این شناور‌ها شده و مالکان شناور‌ها دیگر نیازمند سفر به مرکز استان برای دریافت گواهینامه‌های مربوطه نخواهند بود.

وی گفت: از این پس شناور‌های صیادی که بدون مدارک، گواهینامه ثبت شناور از مدیریت بنادر و دریانوردی غرب استان دریافت کرده‌اند، می‌توانند با نظارت شیلات و دریابانی به صورت قانونی اقدام به دریاروری و صیادی کنند.

مدیر بنادر غرب هرمزگان افزود: با توجه به لزوم تسهیل ثبت شناور‌های صیادی بدون هویت در سواحل و بنادر غرب استان با هماهنگی‌های انجام شده توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان و با تشکیل تیم‌های تخصصی بازرسی و بازدید از پارکینگ‌هایی که شناور‌های صیادی بدون هویت داشتند، بیش از ۲ هزار فروند شناور بدون هویت، بیش از۶۰۰ مورد شناور‌های درحال ساخت و بیش از۶۰ مورد کارگاه ساخت شناور بازرسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.