۵۶ هزار نفر در شهرستان بَردَسکَن خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار بردسکن گفت: ۵۶ هزار نفر از جمعیت ۸۵ هزار نفری این شهرستان در جنوب شرق خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۱۱ اسفند هستند.

علی دهقان زاده گفت: تعداد شعبات اخذ رای در این شهرستان ۹۰ شعبه است که از این تعداد ۶۰ شعبه در روستا‌ها و ۳۰ شعبه نیز در مراکز شهر‌های بردسکن، اَنابَد و شهرآباد است و در مجموع از این تعداد، ۲۱ شعبه آن سیار است.

وی نرخ مشارکت مردم شهرستان بردسکن در دوره‌های گذشته انتخابات را بیش از ۷۴ درصد اعلام و اظهار کرد: همان طور که مردم قبلا در همه صحنه‌ها پای کار انقلاب بودند و در راهپیمای یوم الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه خود معادلات دشمنان را بر هم زدند در یازدهم اسفند ماه نیز بار دیگر عشق و وفاداری خود را به نظام و رهبری به نمایش بگذارند و با هر رای خود تیری بر قلب دشمنان بزنند.

فرماندار بردسکن گفت: همه هیات‌های نظارت، بازرسی و اجرایی در شهرستان تشکیل شده است و بیش از ۲ هزار عامل اجرایی، برگزاری انتخابات را برعهده دارند که بیش از ۸۰ درصد آن‌ها فرهنگیان هستند که در این راستا آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

دهقان زاده افزود: در این دوره از انتخابات متولدان ۱۱ اسفند ماه ۱۳۸۴ می‌توانند به عنوان رای اولی در انتخابات شرکت کنند و طبق بخشنامه ستاد انتخابات کشور واجدان شرایط رای دادن می‌توانند با ارائه شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیندازند.

وی ادامه داد: طبق قانون یک شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی هم در دادگستری ایجاد و همه فرایند‌های لازم برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه در شهرستان فراهم شده است و شهرستان آمادگی کامل را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم دارد.

مردم شهرستان‌های کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن در قالب یک حوزه انتخابیه، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر "بردسکن، شهرآباد و انابد" و ۷۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.