مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه:

بارش‌ها خسارتی برای کرمانشاه نداشته است

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت : بارش‌های اخیر خسارتی برای کرمانشاه در پی نداشته است.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های شدید ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان، گفت : خوشبختانه این بارش‌ها هیچگونه خسارتی اعم از تخریب پل‌ها خسارت به منازل و تاسیسات و... نداشته است.

وی درباره آسیبی که به پل «چم سورک» در مسیر راه دسترسی به بازارچه مرزی سومار وارد شده نیز افزود: آسیب وارده به این پل تازه نیست و در گذشته دچار آسیب شده و در حال بازسازی بود که دوباره به دلیل بارندگی شدید با مشکل مواجه شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از عدم گزارشات مبنی بر قطع آب و برق به دلیل بارش شدید در نقاط مختلف استان کرمانشاه نیز خبر داد.

یگانه درباره آبگرفتگی زیرگذر میدان امام حسین (ع) کرمانشاه نیز با بیان اینکه این مشکل به دلیل عدم لایروبی سپتیک این منطقه بوده، گفت: تدابیر لازم برای لایروبی این سپتیک اندیشیده شده که دیگر چنین مشکلی رخ ندهد.

وی اظهار کرد: برای اینکه آبگرفتگی در محدوده تقطع زمزم نیز دوباره تکرار نشود، ایجاد یک کانال در دست اقدام است.

به گفته این مسئول، در بارش‌های اخیر مواردی نیز از آبگرفتگی معابر رخ داد که به سرعت دستگاه‌های مربوطه از جمله شهرداری پای کار آمدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به هشدار قرمز هواشناسی مبنی بر فعالیت این سامانه بارشی، یادآور شد: تمام دستگاه‌ها برای این بارش پای کار بودند و از همین رو خسارت جدی رخ نداد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.