برگزاری تریبون آزاد با موضوع انتخابات در مدارس قزوین

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از برگزاری تریبون آزاد و پویش اگر من یک نماینده بودم در مدارس استان خبر داد.

ابراهیم رسولی‌فر مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: برگزاری تریبون آزاد و پویش اگر من یک نماینده بود در مدارس از برنامه‌هایی است که دانش‌آموزان در آن به تشریح وظایف نمایندگان و برنامه‌های خود به عنوان یک نماینده می‌پردازند که این طرح‌ها با حضور مربیان در مدارس اجرا می‌شود تا شبهات این حوزه رفع شود.

رسولی‌فر افزود: برگزاری همایش رأی اولی‌ها در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش ویژه دختران و پسران از دیگر برنامه‌هایی است که تاکنون درآستانه انتخابات در برخی مناطق آغاز شده است؛ این برنامه‌ها توسط خود دانش‌آموزان با محوریت تشریح اهمیت حضور در انتخابات، پاسخ به شبهات، نقش دانش‌آموزان در انتخابات و سرنوشت کشور در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: پاسخ به شبهات و سؤالات دانش‌آموزان در قالب‌های مختلفی، چون عکس نوشته، کلیپ و تولید محتوا در شبکه‌های مختلف فضای مجازی به ویژه شبکه شاد و در کلاس‌های درس از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در این ایام است.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری مسابقه عکاسی در روز انتخابات از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است و این عکس‌های به ثبت رسیده از دانش آموزان در رسانه‌ها و صدا و سیمای استان قزوین منعکس می‌شود و به افراد برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: زنگ انشا با موضوع انتخابات و حضور دانش‌آموزان پای صندوق‌های رأی ذیل عناوین مختلفی از جمله «من و صندوق»، «من و دوستانم پای صندوق‌های رأی»، «اولین باری که رأی دادم»، «فلسفه حضور مردم پای صندوق‌های رأی»، «چرا دشمن از حضور ما در پای صندوق‌های رأی خوشحال نمی‌شود» و «چرا رأی بدهیم» از دیگر برنامه‌های ما در این ایام خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.