بیرانوند: تا پایان فصل حرف نمی‌زنم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این آخرین مصاحبه من تا پایان فصل است و با صحبت نکردن دشمن‌هایم را شکست می‌دهم.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره  شکست برابر تیم  آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ابتدا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم چرا که شاید انتظار نداشتند من چنین گلی دریافت کنم. روی یک غفلت گل خوردم و به تیم آلومینیوم و هواداران این تیم تبریک می‌گویم و شهامت این را دارم که عذرخواهی کنم و بعضی وقت‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که کاری از دست آدم بر نمی‌آید.

او ادامه داد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و حیف شد و باز هم عذرخواهی می‌کنم. نیاز به کم صحبت کردن دارم و آخرین مصاحبه من تا آخر فصل است. امروز دشمن شاد شدم و با مصاحبه کم و صحبت نکردن دشمن‌هایم را شکست می‌دهم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال اتفاق است و رخ می‌دهد و گلی که خوردم در کشور‌های مختلف دنیا هم رخ می‌دهد، اما هواداران از من حمایت می‌کنند.  

بیرانوند تصریح کرد: شاید اگر این گل را دریافت نمی‌کردم بازی را می‌بردیم. هواداران پرسپولیس می‌دانند من طی چند سال گذشته برای این تیم زحمت کشیده ام و شاید برخی بخواهند بعد از این بازی برایم حاشیه درست کنند، اما من خدا را دارم و کمکم کرده است که من در روز‌های سخت برگردم.

او درباره اینکه  آیا هنوز معتقد است تیم ملی که در جام ملت‌ها حذف شد، بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است، اظهار کرد: در پایان فصل در این مورد صحبت می‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره  دیدار با آلومینیوم، گفت: بهترین موقعیت‌ها را در این دیدار از دست دادیم و نسبت به همه بازی‌ها سوار بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و هیچ تیمی طی چند سال گذشته اینگونه در اراک، آلومینیوم را اذیت نکرده بود.

او درباره  اینکه آیا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد، بیان کرد: نیم فصل دوم شروع شده است و شاید برخی بخواهند تیم ما را وارد حاشیه کنند، اما با نمایش امروز تیم خوشبین هستم و امیدوارم چند بازیکن هم به تیم اضافه شوند و نتایج خوبی بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۲۳ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بهترین هست توی ایران و آسیا شک نکن اما بابت لیگ برتر امسال شانس قهرمانی نداره مطمهن هستم امسال سپاهان یا استقلال هست قهرمان بشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۲۳ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بهترین هست توی ایران و آسیا شک نکن اما بابت لیگ برتر امسال شانس قهرمانی نداره مطمهن هستم امسال سپاهان یا استقلال هست قهرمان بشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۱۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
همون صحبت نکنی تا آخر فصل بهتره عزیز!!!
رستوران افتتاح می کنی و در همه زمینه های بوتبالی و غیر فوتبالی نظر میدی...بایدم افول کنه...تو جام ملت هام بدترین گل ها رو خوردی نه خود بهترین دروازبان تاریخ بودی و هستی نه تیمت...بجای حرف مفت زدن حواست به دروازه باشه...هوادارا هنوز از حرکتت برای پیوستن به تیم استقلال دل چرکینن...مراقب رفتارت و حرفات باش که انگ رنگی بهت نچسبه عزیز...دنبال پولن فقط...هوادار هیج!
Iran (Islamic Republic of)
اهل یزد
۱۵:۴۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
عمو بیرو ، پسر ساده از قوم لر،یک کم بفکر (ازنظرمالی نه ، بلکه معرفتی) آینده ات باش، فردا روزی که فوتبالت تمام که شد همین آقایان لنگی محل سگ درب خانه ات نمی گذارند چه برسد به خودت !!!
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۲:۰۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
انشاا... با کمک و مساعدت ، داوران وسایر عوامل فدراسیون در پایان فصل نطقشان را ایراد می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
آخه پسرجان یک شبه میشه معروف شد اما نه در فهم و شعور! چند تا کتاب خواندی! چند کلاس سواد داری؟ اصلا کار تو حرف زدن نیست برو دنبال فوتبالت. دیگه یک بار، ده بار چند بار دیگه باید تکرار بشه تا جنابعالی از خیالی که برت داشته بیای بیرون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
آقا بیخیال... هیچ کس نمیگه دوغ من ترشه....
این همممممممه زحمت کشیدید میلیارد میلیارد هم پول گرفتید؟؟؟ نتیجه زحمات شد جام ملت‌ها؟؟؟ نتیجه زحمات شده چهل پنجاه سال حسرت و اشک و آه ملت؟؟؟؟!!!!
هر زحمتی کشیدید برای خودتان و خانواده کشیدید منتی سر مردم ندارید؟؟؟!!!!
زحمت را کارگری می‌کشد که دنیا با اون همراه نبوده و فوتبالیست نشده و چشم به یک قرون دوزار عیدی داره تا شاید شب عید سالی یکبار یک شام وعده نچندان مفصل برای خانواده اش تهیه کند؟؟؟
آقای بیرانوند زحمت کشیدن یعنی جان دادن و نباختن...
آخرین اخبار