کشف بیش از ۲۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در تبریز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح آرامش در بهمن ماه امسال و کشف بیش از ۲۸ کیلو گرم انواع موادمخدر در تبریز خبر داد.

سرهنگ  جعفری گفت:در راستای اجرای طرح آرامش در شهر که به منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر و نیز برخورد با خرده فروشان موادمخدر به صورت ماهانه اجرا می‌شود مرحله پنجم این طرح در ۲روز همگام با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز اجرا شد.

وی افزود: در این مرحله از طرح آرامش در شهر تبریز مقدار ۲۸ کیلو ۵۴۴ گرم انواع مواد مخدر کشف شد و  ۱۶۵  معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند همچنین تعداد ۴۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی تشریح کرد: از افراد دستگیر شده مقادیری آلات و ادوات مصرف و توزین موادمخدر کشف و همچنین تعداد ۱۰ دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی از تداوم اجرای طرح آرامش تا پایان سال خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تعداد ۳۲ نقطه آلوده پیرامون مراکز آموزشی سطح استان نیز پاکسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح آرامش در شهر طرحی است که به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح کشور و استان به ویژه نقاط آلوده اطراف محیط‌های آموزشی هر ماه به مدت دوروز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در سطح کشور اجرا می‌شود که تا به امروز پنج مرحله از این طرح اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار