جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت در برابر استکبار جهانی

سفیر انصار الله یمن در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان رامسر، گفت: جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

سید ابراهیم محمد الدیلمی سفیر انصار الله یمن در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان رامسر ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران را محور مقاومت در منطقه و ایستادگی در برابر زورگویان دانست و گفت: ایستادگی و مبارزه ایران اسلامی با جبهه باطل و کفر در جهان الگویی بینظیر برای ملت‌های آزاده جهان است.

او با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و راه این نهضت در واقع شعار و راه پیامبر اسلام است، افزود: ۲۲ بهمن یک روز الهی است، زیرا مستضعفین بر استکبار پیروز شدند و امام خمینی ره پیروزی بر غرب را در قلب و یاد ملت‌های منطقه به یادگار و الگو گذاشت.

محمد الدیلمی گفت: امروز مشاهده می‌کنید غرب و جبهه استکبار در مقابل ملت‌های مقاوم منطقه رو به اضمحلال است.

او با اشاره به اینکه ما در قیام حکمت و علم هستیم، افزود: ما در مسیر و امتداد انقلاب اسلامی در این جهاد مشارکت داریم و ملت یمن و ایران ارتباطی دیرینه و برادرانه دارند.

سفیر یمن در ایران با بیان اینکه یمنی‌ها از قبل اسلام تا بعد اسلام در منطقه تبرستان و دیلمان با مردمان این منطقه ارتباط داشتند، گفت: ولایتمداری و ایستادگی مردمان شریفدر این دیار همانند زیبایی و نعمات الهی این منطقه برای همگان مثال زدنی است.

الدیلمی با بیان اینکه انقلاب ما در جهت حق است و قطعا ما پیروزیم، افزود: جهاد ما صرفا یک جهاد نظامی نیست بلکه ما در حال گسترش و ترویج فرهنگ وحدت و پیوند اسلامی بین ملت‌ها نیز می‌باشد.

او گفت: ما شریک مردم ایران، غزه، فلسطین، سوریه و عراق و دیگر کشور‌های آزاده هستیم و این صف واحد قطعا با دست قدرت الهی پیروز این میدان خواهد بود.

سفیر یمن در ایران در پایان سخنرانی گفت: ما همه همراه با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای همچون حاج قاسم سلیمانی در این راه ایستادگی خواهیم کرد که این مقاومت یقیناً به پیروزی ملت‌های مستضعف خواهد انجامید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.