افزایش ۸۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران از افزایش ۸۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار خبر داد.

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در مراسم گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: خوشبختانه با تلاش همه همکاران بنادر تابعه اداره کل و شرکت‌های خدمات دریایی و بندری بخش خصوصی، عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در بخش تخلیه و بارگیری انواع کالا از آغاز سال جاری تاکنون از افزایش ۸۳ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال برخوردار بوده است.

او افزود: امیدواریم با همدلی و تلاش بیش از پیش همکاران، شاهد تداوم روند رو به رشد حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این بنادر باشیم.

کیا کجوری با تشریح دستاورد‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: حوزه حمل و نقل دریایی در این دوران نسبت به دیگر بخش‌ها از رشد بیشتری برخوردار بوده است به گونه‌ای که ساخت دو بندر امیرآباد و فریدونکنار، توسعه همه جانبه بندر نوشهر و تبدیل آن به منطقه ویژه اقتصادی از سال ۱۳۹۰ خورشیدی، ساخت انبار‌های سرپوشیده چند منظوره و مخازن نگهداری روغن خوراکی، ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات متناسب برای تخلیه و بارگیری انواع کالا و ... از مهم‌ترین دستاورد‌های اداره کل طی چهل و پنج سال گذشته بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار