صهیونیست‌ها: نتانیاهو بزدل است

تحلیل‌گران صهیونیست در کانال رسمی این رژیم نخست وزیرشان را بزدلی خواندند که نمی‌تواند در غزه پیروز شود.

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که دستور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص آماده شدن برای آغاز عملیات نظامی در رفح، اختلافات زیادی را با ارتش این رژیم برانگیخت.

به گزارش المیادین، به گفته یارون آبراهام، تحلیلگر مسائل سیاسی در شبکه ۱۲ صهیونیستی، نتانیاهو چند روز پیش با رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در مورد ادامه عملیات نظامی گفتگو کرد، زیرا اختلاف نظر بین دو طرف در مورد اشغال رفح به وجود آمد.

این تحلیلگر صهیونیست ادامه داد: در حالی که نتانیاهو ارتش را برای یافتن راه حل‌های سریع تحت فشار قرار می‌دهد، هرزی هالیوی رئیس ستاد کل ارتش بر لزوم تامین شرایط مساعد مانند تخلیه منطقه و هماهنگی با مصر تاکید می‌کند.کارشناسان و مفسران توانایی نتانیاهو برای دستیابی به مفهوم پیروزی مطلق را که اخیراً تکرار کرده است، زیر سوال برده اند.

آمنون آبراموویچ یکی دیگر از تحلیلگران مسائل سیاسی در کانال ۱۲ رژین صهیونیستی گفت: نتانیاهوی بزدل نمی‌تواند اقدام نظامی همراه با اقدام سیاسی را کامل کند و فقط می‌تواند به صحبت هایش ادامه دهد، مانند تکرار عبارت «من دستور دادم که به پیروزی مطلق برسیم».

در حالی که تحلیلگران بر این باور بودند که اعلام نتانیاهو مبنی بر دستیابی به پیروزی مطلق تنها از نظر سیاسی به نفع او بوده است، ایهود باراک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، گفت: این باور که هر کس شکست کامل را به بار آورد، اکنون می‌تواند به پیروزی کامل دست یابد، توهم است.

چند روز پیش نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه کابینه به «پیروزی کمتر از کامل» قانع نخواهد شد اعلام کرد که تجاوز به نوار غزه برای چندین ماه ادامه خواهد داشت. در خصوص انجام عملیات نظامی در غزه، نتانیاهو اعلام کرد که دستورالعملی به ارتش صهیونیستی برای حرکت به سمت رفح و دو نقطه در مرکز نوار غزه صادر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار