صهیونیست‌ها: با نتانیاهو به شمال نمی‌رسیم

سرلشکر صهیونیست تاکید کرد نتانیاهو با به تعویق انداختن رسیدگی به شمال، اشتباه بزرگی مرتکب شده است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از سرلشکر اسرائیل زیو، رئیس سابق بخش عملیات در ارتش صهیونیستی گفت که مهمترین چیز شمال است. 

براساس گزارش المیادین، زیو بر نادرست بودن موضع اتخاذ شده توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد. او گفت که این اشتباه است که کابینه صهیونیستی رسیدگی به جبهه شمالی را تا پایان نبرد در نوار غزه به تعویق انداخت.

این نظامی سابق صهیونیستی گفت: ما به شمال نمی‌رسیم و نمی‌توانیم تلاشمان را در آنجا متمرکز کنیم. چیزی نداریم که مشکل را در آنجا حل کند.

 اسرائیل زیو همچنین با اشاره به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از تصمیم گیری در مورد شمال امتناع می‌کند، تأکید کرد که کل مشکل در حضور یک نفر است که آماده تصمیم گیری نیست. 

روز پنجشنبه، رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که وضعیتی از بلاتکلیفی و تنش در جبهه شمالی حاکم است که منجر به گمانه زنی‌های زیادی در مورد بهایی که فرماندهی داخلی ارتش این رژیم در صورت رویارویی با حزب الله خواهد پرداخت، می‌شود.

این رسانه‌ها همچنین خاطرنشان کردند که رؤسای شهرک‌های صهیونیستی در شمال قبلاً نگرانی خود را در مورد وضعیت امنیتی ابراز کرده بودند و شهرک نشینان را برای مقابله با بمباران شدید آموزش داده بودند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حال و هوای حاکم در میان صهیونیست‌های شمال رو به وخامت است، زیرا اکنون آنها در شمال عواقب نبرد با حزب‌الله را می‌دانند، به‌ویژه که هزاران خانه خالی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
نتا نیاهو را باید مثل سگ سقط کرد
آخرین اخبار