درخشان: بازی مستقیم و احساسی برابر قطر جواب نداد/ کادر فنی تیم ملی فوتبال باید تغییر کند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: سبک قدیمی و روی آوردن به بازی مستقیم و احساسی در بازی با قطر نتیجه نداد.

حمید درخشان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره شکست برابر تیم ملی قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ما در این بازی برنامه خوبی نداشتیم و  روی سبک قدیمی بازی کردیم و به  بکش زیرتوپ و ارسال‌های بلند روی آوردیم. این‌ها فکر کردند اگر بازی با ژاپن را با این سبک پیروز شدند شاید اکنون هم این اتفاق بیفتد. به نظرم  دستپاچه، هول و با استرس بازی کردیم.

ما روی اتفاق و اوت دستی برابر ژاپن پیروز شدیم 

او افزود: ما در بازی‌های تدارکاتی خود هیچ وقت عقب نیفتادیم که بخواهیم منطقی‌تر بازی کنیم. ما هر زمان عقب افتادیم احساسمان بر منطقمان غلبه کرد و به بازی احساسی روی آوردیم. اگر ما ژاپن را شکست دادیم روی اتفاق و اوت دستی به موفقیت رسیدیم و کار تاکنیکی آن چنانی انجام ندادیم که ژاپن را از پا در بیاوریم. ما بلند بازی کردیم و بازی مستقیم انجام دادیم و توپ‌ها را به محوطه جریمه ژاپن ریختیم و آن‌ها در دفع توپ اشتباه کردند و ما به گل رسیدیم، اما منطق بازی این را نمی‌گفت که ما در بازی‌های بعدی با منطق و شکل بهتری بازی کنیم. متاسفانه این شیوه بازی در دیدار با قطر جواب نداد.

با بازی مستقیم و احساسی نتوانستیم نتیجه بگیریم 

درخشان گفت: در این بازی نتوانستیم با بازی مستقیم و احساسی به نتیجه برسیم. هر چه از بازی می‌گذشت تمرکزمان از دست رفت و خستگی بر ما غلبه کرد و نتوانستیم تصمیمات بهتری بگیریم. البته مقداری هم بدشانسی آوردیم، اما به حریف هم فرصت دادیم و قطری‌ها می‌توانستند در دقایق پایانی ۲ گل به ما بزنند، اما این اتفاق نیفتاد. فوتبال استدلال و منطقی دارد که باید آن منطق را داشته باشیم و کار کرده باشیم تا بتوانیم در زمین مسابقه پیاده کنیم که اینکه بخواهیم با احساسمان بازی کنیم یک جایی جواب می‌دهد ویک جایی جواب نمی‌دهد.

مهره ها توانستند تیم ملی را به نیمه نهایی برسانند 

او بیان کرد: ما ۶ بازی در تورنمنت جام ملت‌های آسیا انجام دادیم و وقتی این بازی‌ها را کنار هم می‌گذاریم می‌بینیم که هر کدامش یک رنگ و بویی داشت و یک سازی برای بردن می‌زد. هیچ کدام از بازی‌ها مثل هم نبودند. به طور مسلم این موضوع نشان می‌داد که ما فقط به مهره‌های خود اتکا داشتیم و آن‌ها توانستند ما را تا اینجا برسانند.

برنامه منظم تاکنیکی در هر بازی نداشتیم 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره اینکه فراز و نشیب زیادی در جام ملت‌های آسیا داشتیم، گفت: برنامه منظم تاکنیکی نداشتیم که بتوانیم در هر بازی اجرا کنیم و ما در هر بازی مهره هایمان به ما کمک می‌کردند و به شکلی بازی را در می‌آوردند و ما هر وقت می‌بردیم خوشحال می‌شدیم و ضعف هایمان پشت آن برد پنهان می‌شد و نمی‌توانستیم بفهمیم که چه ضعف‌هایی داریم.

تیم ملی قطر با" الله بختکی" تا مرحله نیمه نهایی نیامده بود 

درخشان درباره اینکه تیم ملی فوتبال قطر بعد از ۱۴ سال توانست ما را شکست بدهد، بیان کرد: تیم ملی قطر می‌خواست به فینال جام ملت‌های آسیا برود و اگر این تیم تا اینجا بالا آمده است "الله بختکی" نیامده است. این تیم با برنامه و حساب و کتاب  وارد زمین مسابقه شد  و به طور کامل ما را آنالیز کرده بود. اکثر تعویض‌ها را سرمربی قطر در خط دفاع انجام داد تا قدرت سرزنی و جنگندگی  تیمش را بالا ببرد و ضربه نخورد و همین کار را انجام داد.

او درباره اینکه اخراج شجاع  خلیل زاده را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: خلیل زاده اشتباه کرد و همین موضوع باعث شد که اخراج شود. پوشش و جاگیری مناسب در این بازی نداشتیم.

قدرت تهاجمی تیم ملی با جابه جایی بازیکنان کم شد 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره اینکه سیستم تیم ملی در این بازی خوب بود، گفت: نه، نوع چیدمان ما در بازی خوب نبود.  تقریبا برخی از بازیکنان که باید در جایگاه خودشان باشند را جابه جا کردیم و این موضوع یک مقدار از قدرت تهاجمی تیم ما کم کرد.

تفکر نو باید به تیم ملی فوتبال اضافه شود 

درخشان درباره اینکه  باید چه برنامه  و راهکاری داشته باشیم که تیم ملی در آینده به موفقیت برسد، گفت: ما باید تغییرات اساسی بدهیم که نگاهمان را عوض کنیم. ما باید از مربیان قدیمی و با این سبک بازی کردن دور شویم و اکنون فوتبال به روز تر، منطقی‌تر و فنی‌تر شده است.  دیگر فوتبال این نیست که با سبک قدریمی بازی کنید. خوشبختانه ما، چون داشته‌های خوبی داریم هیچ وقت این عیب ما دیده نمی‌شود و بیشتر بررسی بر روی برد و باخت می‌کنیم و همیشه نتیجه را می‌بینیم. ما باید فکر نو به تیم ملی اضافه کنیم، چون  خیلی از این بازیکنان دیگر نمی‌توانند باشند به خاطر اینکه سنشان بالا رفته است.

دانش فنی به  بازیکنان تیم ملی فوتبال انتقال داده نشد 

او درباره اینکه تغییرات فنی روی نیمکت مربیان تیم ملی فوتبال هم باید صورت بگیرد، گفت: صددرصد، همین کادر فنی ما را گرفتار کرد و ۶ بازی متفاوت انجام دادیم که هیچ کدام فنی نبوده است و هر کدامش یک سازی برای خود می‌زد و ۲ بازی شبیه به هم نبوده است و این نشان می‌دهد که از لحاظ فنی ایراد داشتیم در صورتی که مهره‌های خوبی داشتیم. ما بهترین نسل فوتبالی را داشتیم و همه به این موضوع اذعان داشتند، اما چیزی که نتوانستیم به بازیکنان انتقال  بدهیم "دانش فنی" بود که با تفکرات فنی کادر فنی بازی کنند. بلا استثنا باید کادر فنی تیم ملی را تغییر بدهند و باید تصمیماتی در این باره بگیرند. با این شکل بازی کردن از قطر باختیم چطور می‌خواهیم به جام جهانی برویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
این آقا چه سوابق مربی گری در فوتبال دارد که مرتب باید اعلام نظر کنند جناب درخشان شما از مربی گری چی می‌دونی چندتا مدال گرفتی !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
این آقا چه سوابق مربی گری در فوتبال دارد که مرتب باید اعلام نظر کنند جناب درخشان شما از مربی گری چی می‌دونی چندتا مدال گرفتی !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
جناب درخشان با احترام به نظر شما ؛تیم ملی نسبتا از زمان دیگران بهتر بازی کرد حالا به دلایلی که خود نیز آگاهید از نحوه آماده سازی تا بازیهای تدارکاتی و بی دقتی درضربات نهایی..... نشد که بشه!!! دوما آیا مربی نباید از ابزارهایی که دارد استفاده کنه از قدیم میگفتند شما گل بزن با پیرهنت گل بزن چرا نبایداز قدرت سر زنی ازمون یا طارمی استفاده کنیم؟؟؟؟ خیلی توپها را روی زمین بردیم همه گل شد؟؟؟؟آدم باید کمی انصاف هم داشته باشه (باخیتم خیلی هم ناراحتیم )الله بختکی از شما بعیده!!! فشار بازیکنان ما در طول یک نیمه باعث شد مدافعان ژاپن پنالتی بدهند چرا زحمت بازیکنان را نادیده میگیرید ؟؟؟؟ سوما بازیکن از دو قدمی دورازه توپ رو گل نمیکنه چه ربطی به دانش فنی داره؟
نکنه مربی باید داخل زمین بشه و بگه عزیز دل برادر زاویه پایت را بچرخان در مقیاس ۶۰ درجه تا این توپ گل شود یا خودش گل بزنه !!!!در ضمن با احترام به همه نسل ها این واژه بهترین نسل یک اصطلاح کاملا غلطی است که جز با ایجاد استرس برای بازیکنان حاضر و ایجاد مسئولیت سنگین خرد کننده در هنگام بازی هیچ چیز دیگری به همراه ندارد هر کس وارد تیم ملی شود جزو بهترین نسلهای کشور هستند در هر دورانی که باشد-به کیروش ۸ سال فرصت دادیم و ۶ تا از انگلیس و از آمریکا باختیم کمی هم به مربیان خود فرصت دهیم البته با تقویت کادر فنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ما بازیکنان خوبی داریم اکثرا هم با اقای کی روش رشد کردندبهتره آقای قلعه نوعی بره وبا کی رش قرار داد ببندید فقط ایشان لیاقت تیم ملی رو دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
آخرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
چرا چرت و پرت میگید.
اگر کی‌روش هم بود همین را می گفتید
الاسود لایسود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دراگان اسکوچیچ رو برگردونید اون خوب بود هم پول کمی میگرفت هم نتیجه میگرفت هم سبک بازی جدیدی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خیلی هم خوب بود عالی بودن همه بضاعت ما همینه انشالله آینده خوبی داشته باشید بجای مربی زیرساخت درست کنید حتما مردم مشکل دارند که مربی های فوتبال و سرپرست های کشور مشکل دارند با هم دوست باشید کمتر غر بزنید
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۵:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تاج همیشه بدترین انتخاب رو برای سرمربی گری می‌کنه . اون از انتخاب ویلموتس و اینم از قلعه نویی . حالا قطری ها رو ببینید که مربی اسپانیایی میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۵:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تاج همیشه بدترین انتخاب رو برای سرمربی گری می‌کنه . اون از انتخاب ویلموتس و اینم از قلعه نویی . حالا قطری ها رو ببینید که مربی اسپانیایی میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بااینکه استقلالی هستم ولی حرفاش درسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
مربی استاندارد کلاس جهانی بخرید مردم ما برای خوشحال شدن نیاز به فوتبال هم دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دیدیم امثال کی روش چه غلطی کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
من همیشه می گویم که باید هوشمندانه بازی کنیم. کارت زرد نگیریم، اخراجی ندهیم و در دادن پاس دقت نماییم. خوب سانت کنیم و خوب شوت بزنیم. مهم تر از برد بازی خوب و صحیح می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۲:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
احتمال اینرو هم بدهید که قطر بسیار ثروتمند یکی دو نفر یا چند نفر یا حتی کل تیم فوتبال ایران را با قیمتهای بسیار نجومی بسیار عالی خریده باشتشون خب بازیکنها هم پیش خودشان حساب دو دوتا چهارتا می کنند می گن حالا گیرم که شدیم قهرمان آسیا آیا تا آخر عمرمان در رفاه کامل ثروتمندی می باشیم ؟!!! ولی پول ثروتی که یک شبه از قطر لابیهای مخفی رابطین قطر دریافت کرده باشند تا هفت نسلشان در ناز نعمت رفاه کامل تا آخر عمرشان زندگی شاهانه می کنند حالا باید دید تحقیقات موشکافانه اطلاعاتی کرد که آیا تیم ملی ایران را قطریها خریدندشان یا چند نفرشان را خریدند فوتبال ورزش قمار بازان است و عرق ملی میهنی درش بسیار کم است پول ثروت حرف اول را می زند و سیاست حرف دوم را می زند و عرق ملی میهنی حرف سوم را می زند فقط بیچاره مردم که دلشون رو خوش کردند به برد تیم ملی فوتبالشان !!! ثروت‌های در جیب فوتبالیستها می رود و غم غصه اندوهش از باخت قماربازانه تیم ملی فوتبالشان در دل مردم بیچاره می ماند در این دنیا هر کسی فقط به فکر منافع شخصی خودش است اگر می بینید فردی خودش را به تیم ملی فوتبال می رساند برای شهرت ثروت شهوترانیهای خودش است در سینما هم همینگونه است ای داد بی داد از این دنیای پر از دوز کلک حقه بازی دروغگویی فیلم بازی کردن بجای فوتبال بازی کردن همش شده تجارت قماربازی دلم بحال مردم ساده دل فوتبال دوست ایران می سوزد که می روند قبله دعا برای تیم ملیشان دعا می کنند که پیروز شوند ولی نمی دانند که فوتبال و فوتبالیستها و تماشاگرانشان قمارباز هستند و یا با پول ثروت بازیکنهایشان را به راحتی خوردن یک لیوان آب خنک دلچسب خریده می شوند با قیمتهای پیشنهادی نجومی و میان توی زمین فوتبال فیلم بازی می کنند برای همین هم هست برخی از فوتبالیستها بعدش می روند می شوند هنر پیشه سیمایی چونکه بلد شدن چطور پولهای نجومی بگیرن وسط زمین فیلم بازی کنند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۲۵ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
کاش طارمی در این تورنمنت رصد می شد.رفتارش خیلی خیلی مشکوک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
واقعا در حد تیم ملی نبودیم واقعا افتضاح بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بیراوند اصلأ دیگه به درد تیم ملی نمیخوره و پیر شده همی در حد تیم‌های داخلی براش زیاد هم هست خیلی خیلی بد بازی کرد همش الکی می‌خوابید رو زمین اگه گل‌ها را نمیخوردیم الان پیروز میدان بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اغراق نکنید. قسمتی از بازی هم شانس هست. بخشی هم باید به حساب افزایش سن بازیکن ها گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
راست حسینی انتخاب سرمربی تیم ملی هم با رانت وهزار لابی انجام میگیرد وگرنه یک مربی که در داخل ایران یک کارنامه درخشان ندارد چطوری باید انتخاب بشه.ضمنا نظر بیشتر کارشناس عدم وجود یک برنامه علمی در تیم ملی کاملا مشهود بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
حتما شما بشید مربی تیم ملی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اول از همه بازیکن ها باید تغییر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تاج هم به درد فدراسیون فوتبال نمیخوره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اونو دیگه کل ایران میدونن با دست ویلموتسش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
لابد میخوای تورو سرمربی کنن
قلعه نویی ضعف داشت اما تو در حدی نیستی که ازون انتقاد کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
از همون اولش هم معلوم بود ناکام میشه من تو بازی با سوریه نوشتم اگر سیاست فوتبالی نداشته باشیم می بازیم دو فوروارد خوب داشتیم چرا تیم های خارجیشون خوب میتونند از اونا استفاده کنند ما نمی تونیم چون اون کسی که باید اونا را تغذیه کنه وجود ندارد تو بازی با ژاپن اگر بازی ادامه پیدا می کرد ما می باختیم ولی دفاع ما غیرتش گل کرد اومد تو شش قدم حریف جنگید و پنالتی گرفت اونم یک دقیقه مونده بازی تموم بشه قلعه نوعی از اولش هم واسه این تیم جواب نمی داد دوره قبل هم که جواب نداد اومد از مردم عذر خواهی کرد و مثل الان داستان تمام شد و رفت و با غرور و تعصب این جوانا بازی کرد آیا این شد فوتبال که بازیکن تیم ملی از تو هجده قدم حریف توپ تو چهارچوب دروازه هم نزنه 7متر و 30سانت دروازه .وقتی کادر تیم ملی بعد سالها هنوز اینو نمی دونند با تیمهای کشورهای عربی مثل عربستان قطر بحرین عراق نباید هوایی بازی کرد چون تمام توپ های بالا رو با سر زدند چرا مربی بحرین تعویض کرد چون ضعف تیم ما رو فهمید و از وسط دفاع ما گل زدند ما باز هم از این باخت ها درس نمی گیریم چون در فوتبال ما عدالتی وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
وقتی هرچی میزنی به در بسته می خوری کادر فنی مقصر است؟آیا اون توپ اکه با یک سانت اختلاف زاویه ش تغییر می کرد و وارد دروازه می شد باز هم این تحلیل رو داشتید؟در حال حاضر بهتر از امیرقلعه نوعی تو فوتبالمون نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ما هم میگیم مربی بهتر از قلعه نوعی نداریم پس باید یه خارجی مثل دراگان اسکوچیچ بیاد که فوتبال نو یاد تیم بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
موافقم. کمی انصاف هم خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
حالا به مربی ایرانی که رسید دم از فوتبال به روز میزنید ومگر آقای کی روش ادعای به روز بودن نداشت با اون همه شکست پی در پی همه ساکت بودین
Iran (Islamic Republic of)
امیر تاجی
۱۵:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
کیروش کجا پشت هم باخت میداد، بازی با اسپانیا، ولز، پرتقال، ارژانتین، ژاپن، و...یکی میکنی با قطر که هشت سال مارو نبرده بود، چهل روز قبل چهار بر هیچ بردیم قطر رو، قلعه نوعیتوی ده سال اخیر چه افتخاری کسب کرده، دقیقا سبک قدیمی و بکش زیر توپ رو داره، انتقاد پذیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
بله یکی نیست به اینها بگه که توی دوره اون اصلاً حرفی از غرور ملی و توجه به فوتبال و ... بود؟ همین خیابانی که انتقاد میکرد مگه کسی نبود که هر وقت می باختند میگفت چیزی از ارزشهای ما کم نمیشه؟! حالا همه شدند منتقد. زورشون به قلعه نویی بیچاره رسیده. دوغ در خونه ترشه. خیلی هم نسبت به گذشته خوب بودند. به هر حال امثال ژاپن و کره و عربستان هم داشتیم که حذف شدند. امثال اردن هم داشتیم که شگفتی ساز شدند. همه چیز به ولخرجی یا رابطه با خارجی ها و استادیوم ربط نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
4 سال پیش اومدیم اینجا باختیم ژاپن کیروش نابود کردند درحالیکه اشتباه بچه گانه باعث باخت شد
اللن جو راه افتاده انتقاد نکنید ؟ چرا ؟ باز تیم اون نظم دفاعی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تیم کی روش بدرد بازی هجومی نمیخورد آسیا بازی هجومی میخواست نه دفاعی مثل جام جهانی
Iran (Islamic Republic of)
امپراتور
۱۱:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
یک تحلیل درست و حسابی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دوبار طارمی زمین خورد یا بهتر بگم زمین زد خودشو جفتشو گرفتند گل زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
کار درست قطر کرد سریع مربی خارجی شاغل در لیگش رو که شناخت داشت جایگزین کرد
ما هم داریم مورایس و پاکو خمز
وطنی بروز هم داریم دقیقی ربیعی تارتار و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دیگه بیننده ام میدونست اکرم عفیف تیم ما قلی زاده و قائدی بودند
نه بکش زیرش با مغانلو و...‌
نوسان تیم در فینال کافا با ازبکستان و نخوردن ۵ گل مشخص بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
کار از ریشه خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
این تیم رو کی روش ساخت شما فقط بکش بکش بلد هستید یکم توپ رو زمین کار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بحت چندش آور فوتبال رو تموم کنید. تیمی که با زور داشت پیروز میشد ارزش برد هم نداشت. قهرمان باید اقتدار داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
این تیم ساختار کیروش بود
قلعه نوعی در حد مربی لیگ سه اروپا هم نیست وگرنه تابحال یک کشور اروپایی قلعه نوعی رو برای لیگ دست سومش استخدام میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اگر ساختار کی روش بود که غیر از قطر به بقیه هم میباخت

این بازی پر گل و برد مقابل ژاپن حاصل تفکر هجومی قلعه نوعی است نه تفکر دفاعی و حقارت بار کی روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دفاع ضعیف باشیم و هر گلی زدیم زود جبران بشه چه فایده داره ناشناس دقیقه ۱۱:۵۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
همین کی روش رو هیچ کس حاضر نیز بگیره. همه اخراجش میکنند. چی میگی برای خودت. من افتخار میکنم به تیم واقعاً ملی خودمون که یکی از بهترین عملکردها رو امثال نشون دادند. دمشون گرم. هیچ کس ایده آل نیست. مگه مربی های کره و عربستان چه غلطی کردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
یکی مرد جنگی به از صد هزار
قلعه نویی بیش از حد با دیگران مشورت کرد ، و اصلی ترین دلیل عدم موفقیت تیم ملی همین بود !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بفرما خودت بیا انگار انرژی بالای داری توکه امتحان خودت را در پرسپولیس پس دادی پس لطفاً اظهار نظر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
مافیای پیر و خان بازی بدرد فوتبال نمی خورد . درخشانم مثل قلعه نویی ، تیم ملی باید با بازیکنان جوان با اکثریت زیر ۲۵ سال ایجاد شود حتی کم کم باید متوسط را به زیر ۲۳ سال رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تیم قطر در مقابل تیم قدرتمند وجنگنده ایران، دقیقا شبیه جوجه ای بود که مدام ازحملات مرگبار یک عقاب بزرگ جاخالی میداد.
حیف شد بجای اینکه جوجه کباب شه، عقاب بزرگ،پر پر شد.
حالا بایست ۴سال دیگه صبرکنین تا دوباره، شاید جزو،چهارتیم باشیم با این تفاوت که دیگه اون موقع،یا ژاپن،کره،یا استرالیا یقه مون رونگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
قلعه نویی در تعویض ها تعلل داشت،طارمی می بایست از همون نیمه اول با انصاریفرد،یا قایدی تعویض میشد،جای تعجب بود که سامان قدوس با اون همه سوتی واشتباه درباری بجای تعویض شدن تا پایان نیمه دوم هم به بازی ادامه داد. نداشتن تاکتیک وراهبردمتناسب با بازی قطرتوسط قلعه نویی، باعث شد تا این تیم علیرغم برتری عیان وقدرت وجنگندگی بالا نتواند به فینال صعودکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
اینکه تعویض رو انجام داد معلومه که خودش هم میدونست مشکل از کجاست ولی من هم معتقدم که ترکیب تیم برنده رو باید حفظ میکرد و حداقل طارمی و جاج صفی رو نیمه دوم نمی آورد. امثال قائدی بسیار تعیین کننده بودند چون تیم ما سرعت و تاکتیک نداشت که با امثال قائدی میشد جبران کرد. دم جهانبخش هم گرم که از بازیش لذت بردم. هم جنگنده هم تکنیکی. سردار هم خوب بود ولی پیر شده و شاخص های عملکردی ضعیفی دارند. میزان دوندگی و جنگندگیشون خیلی افت کرده. طارمی هم باید خداحافظی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۱۰:۱۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
حق با این اقاست و کادر فنی را بایستی عوض کنیم و به جایش سرمربی محبوب پرسپولیسی ها " اقا یحیی " را که الان در اب نمک خوابانده شده به جای امیر قلعه نویی بگذاریم تا او هم بتواند هرچی بازیکن پرسپولیسی است را به تیم ملی ببرد از جمله احمد نورالهی که خط خورده بود. جالب اینجاست که کارنامه این جناب اقا حمید هم پر است از خالی!
همین بازیکنان پرسپولیس بودند که این شکست را در مقابل قطر برای تیم ایران رقم زدند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
رفتن جام جهانی که کاری نداره با ۸ سهمیه آسیا !! مهم آخرش که قراره گروهبان با سبک علی اصغری شاهکار کنه ً......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ما فقط به بازی بد اقای طارمی و نداشتن برنامه ی اقای قلعه نوی برای مهار عفیف باختیم من نمیدونم مربی میبینه که بازیکنش داره بد بازی میکنه چرا تعویض نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
این تیم را هم کیروش به اینجا رسوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
مربی که قدرت تعویض طارمی و آزمون را نداره بدرد نمیخوره عامل باخت طارمی و آزمون و قدوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
من دلیل اینکه قائدی رو بازی ندادن تعجبم! واقعا مشکل از کادر فنیه
Iran (Islamic Republic of)
غضنفر
۱۱:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
قایدی در بازی قبلی نتونست حتی یک دریبل ساده بزنه هرچه توب بهش دادن رو به عقب پاس داد! با این دفاع های قطر اگر از کنار قایدی رد می شدند او رو باد می برد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خدا وکیلی ما تریبون نداریم نظراتمون پخش کنید فرهاد مجیدی با استقلال اون سالی که بدون باخت قهرمان شدیم در 30 بازی تنها ده گل خوردیم اما تیم ملی قلعه نویی طی 5 بازی 7 گل خورد این مربی ایران رو زمین زد خواهش می کنیم اگه قراره مربی ایرانی باشه بین یحیی گل محمدی، فرهاد مجیدی و نکونام یکی رو بذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
فرهاد مجیدی خودش هم میداند که با کمک جوانب بدون باخت قهرمان شد اگر راست می گوید چرا با تیمهای عربی چپ و راست باخت میدهد. چون آنجا پذیرش جوانب غیرممکن است و باید هزینه هایش را در زمین بدهد نه جای دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خوشحالیم باختیم میدوند چرا چون ی عده برداشت سیاسی میکردند به نفع خودشون تا میزبانی نگیرید همینه انم که کار حکام عرب وشرق اسیاست نه شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
متاسفم براطرز فکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
من استقلالي هستم ولي كاملا درست ميگه نتيجه تغيير به موقع مربي را در قطر را به وضوح ديديد ولي مربيان ما براي حيثيت خودشون از كادر فني ايراني حمايت ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ایران کشور آزمون و خطا ومهد اعتماد بی دلیل و تصمیمات غیرمنطقی هست؛قلعه نوعی قبلا هم مربی تیم ملی بوده و نتیجه ضعیف گرفته و بعدازاون هم تنهاتغییرش بزرگترشدن شکمش بوده نه کلاس مربیگری در دانشگاههای ورزشی مطرح جهان رفته ونه سابقه مربیگری درباشگاههای مطرح دنیا داشته دیگه همین نتیجه هم از سرش زیادی هست؛خودکرده را تدبیرنیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
البته همینها بازی قبل به به و چه چه می کردند درخشان در حدی نیست که نظر دهد حتی یک تیم را سرمربی گری نکرده و به نتیجه نرسانده، البته من با مربی ایرانی موافقم اما مربی ایرانی بروز مثله گل محمدی، نکونام و فرهاد مجیدی اینها دانش مربی گری دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
همه اش حرف چرت همین کاررفتن به به این مرحله رو هم کیروش شما ادعاش می شد نتونست انجام بده به نظر من خوب بازی کردندرسته سه گل خوردن ولی دو گل زدن
آخرین اخبار