جام ملت‌های آسیا؛

ایران ۲ - ۳ قطر/ طلسم «نیمه‌نهایی»‌ها پابرجا ماند

تیم ملی فوتبال ایران امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف قطر، میزبان این مسابقات رفت و بازی را با نتیجه ۲ - ۳ واگذار کرد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از صدرنشینی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا که سه پیروزی مقابل فلسطین، هنگ کنگ و امارات به دست آورد، در دو بازی دور حذفی برابر تیم‌های سوریه و ژاپن دو برد ارزشمند به دست آورد.

در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، ملی‌پوشان ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در جدالی حساس به مصاف قطر رفتند و در نهایت بازی را با نتیجه  ۲ - ۳  به این تیم واگذار کردند و تیم ملی قطر به فینال این رقابت ها رسید.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ – مرحله نیمه نهایی / چهارشنبه: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ / ورزشگاه: الثمامه- دوحه

داور: احمد العلی (کویت) / کمک‌ها: عبدالهادی العنزی (کویت) و محمد زیرول (مالزی) / داور چهارم: جومپِی ایه‌دا (ژاپن) / داور و کمک داور وی‌ای‌آر: سیواکورن پو اودوم (تایلند) و فو مینگ (چین).

کارت زرد
ایران: مهدی ترابی (۱۸)، احسان حاج‌صفی (۲۱)

قطر: علی مختار (۴۱)، احمد فتحی (۴۹)

کارت قرمز

ایران: شجاع خلیل زاده (۳+۹۰)

ترکیب تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم ملی قطر

مشعل برشم، پدرو میگل، مهدی علی، لوکاس مندز، احمد فتحی، محمد وعد، جاسم جابر، یوسف عبدالرزاق، همام الامین، اکرم عفیف و المعز علی
سرمربی: تین‌تین مارکز لوپز

گزارش بازی:

دقیقه ۴: اوتی که مهدی طارمی در سمت راست زمین گرفته بود را علیرضا جهانبخش با پرتاب بلند به محوطه جریمه فرستاد که ضربه پشت سر سعید عزت‌اللهی را میگل پریرا به شکل ناقص دفع کرد تا سردار آزمون با فرصت‌طلبی، جای‌گیری مناسب و ضربه قیچی برگردان تماشایی گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۵: شوت اکرم عفیف در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۹: توپ ارسالی از سمت چپ زمین به محوطه جریمه ایران را بیرانوند دفع کرد.

دقیقه ۱۱: تماشاگران قطری اعتقاد به خطای پنالتی در برخورد المعز علی با شجاع داشتند که داور اماراتی بازی را دنبال کرد.

دقیقه ۱۳: فرار سریع جهانبخش از سمت راست زمین و ارسال زمینی و خطرناک او را مهدی طارمی می‌توانست تبدیل به گل کند که توپ از مقابل پای او رد شد.

دقیقه ۱۳: حمله همه جانبه ایران نزدیک بود گل دوم را به همراه داشته باشد که شوت سامان قدوس دفع شد و در ادامه ارسال چیپ او از روی سر همه عبور کرد و به سمت چپ زمین رفت.

دقیقه ۱۷: فرار اکرم عفیف از سمت راست محوطه جریمه و پاس کات‌بک او را جاسم جابر با شوت محکم از پشت محوطه جریمه زد که توپ پس از برخورد به پای مدافع ایران و عبور از روی سر بیرانوند به تور دروازه چسبید و گل تساوی را به همراه داشت.

دقیقه ۳۳: اشتباه امید ابراهیمی کاری کرد تا قطر ضدحمله سریعی بزند و اکرم عفیف در موقعیت عالی قرار بگیرد که حرکت پا به توپ و شوت محکم او را بیرانوند به شکل ناقص دفع کرد که در ریباند ضربه چیپ عفیف روی تور دروازه ایران فرود آمد.

دقیقه ۳۹: شوت مهدی علی از پشت محوطه جریمه به شکل عجیبی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: موج دوم حمله قطر با دفع اشتباه بازیکنان ایران در زمین خودی شکل گرفت که پاس رو به جلوی احمد فتحی را اکرم عفیف با نفوذ سریع به محوطه جریمه و شوت فنی و تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا گل دوم تیمش را به ثمر رساند و پیش بیفتند.

دقیقه ۳+۴۵: توپ ارسالی قدوس از کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک اول را سعید عزت‌اللهی با ضربه پشت سر زد و در ادامه ضربه نهایی کنعانی‌زادگان را لوکاس مندز از روی خط بیرون کشید که اعتراض ایرانی‌ها به داور و بازبینی داوران وی‌ای‌آر منجر به پنالتی نشد.

دقیقه ۴۶: توپ سرگردان در محوطه جریمه قطر را سعید عزت‌اللهی با شوت روی پا به سمت دروازه زد که توپ به در صحنه‌ای مشکوک به خطای هند با احمد فتحی برخورد کرد تا احمد العلی پس از دو دقیقه و اعلام کمک‌های وی‌ای‌آر به کنار زمین برود و صحنه را بازبینی کند و نقطه پنالتی را نشان بدهد.

در زمان پنالتی زودهنگام نیمه دوم برای ایران، در حالی که مشعل برشم به سمت راست شیرجه رفته بود، علیرضا جهانبخش توپ را به مرکز دروازه زد تا گل تساوی به ثمر برسد.

دقیقه ۵۲: پاس در عمق المعز علی، چرخش و شوت یوسف عبدالرزاق را بیرانوند با واکنش خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۳: ارسال اکرم عفیف از جناح چپ زمین و ضربه پشت سر اشتباه مهدی طارمی را پدرو مقابل تیرک دوم با ضربه سر زد که در آستانه ورود توپ به دروازه، شجاع خلیل زاده از روی خط آن را برگشت داد و در ادامه هم خطای لوکاس مندز روی بازیکنان ایران گرفته شد.

دقیقه ۶۵: ارسال رامین رضاییان و ضربه سر سردار آزمون با فاصله از دروازه قطر به بیرون رفت که در این صحنه مهاجم ایران هم کمی از ناحیه کمر آسیب دید.

دقیقه ۷۱: فرار سریع جهانبخش از سمت راست زمین و ارسال او به شکل خطرناکی از مقابل دروازه قطر رد شد و مهاجمان ایران هم نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه ۷۲: حرکت تند و تیز اسماعیل محمد از سمت راست زمین و ضربه سر المعز علی را بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۷۵: ارسال میلاد محمدی از سمت چپ را سردار آزمون با پشت سر زد و محمد محبی رساند که پاس رو به عقب او و ضربه مهدی طارمی را مدافعان قطر برگشت دادند و در ادامه هم ضربه سر سردار آزمون از روی خط دفع شد.

دقیقه ۷۸: محمد محبی می‌توانست گل سوم ایران را روی دفع اشتباه مدافعان قطر بزند که ضربه فنی او را عنابی‌ها دفع کردند و در ادامه هم شوت فنی عزت‌اللهی ثمری نداشت.

دقیقه ۸۲: ارسال اکرم عفیف از سمت چپ زمین را شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر برگشت داد تا پشت محوطه جریمه توپ به عبدالعزیز حاتم برسد و این بازیکن یک دقیقه پس از تعویض اقدام به شوت‌زنی کند که ضربه او در میانه راه به المعز علی رسید و در حالی که رامین رضاییان آفساید را پُر کرده بود، این مهاجم گل سوم قطر را با شوت زمینی زد.
 

دقیقه ۸۹: شوت تماشایی حسن الهیدوس با کمترین فاصله از روی دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۴+۹۰: شوت محکم و پای چپ سامان قدوس از پشت محوطه جریمه به مدافع قطر برخورد کرد و به کرنر رفت که در این صحنه بازیکنان ایران اعتقاد به خطای هند داشتند.

دقیقه ۵+۹۰: جهانبخش با شوت پرقدرت به دنبال گلزنی بود که این اتفاق نیفتاد.

دقیقه ۷+۹۰: ارسال قدوس و ضربه سر مهدی طارمی از روی دروازه قطر رد شد که در این صحنه مهاجم ایران و گلر قطر آسیب دیدند و روی زمین افتادند.

دقیقه ۹+۹۰: دفع توپ بیرانوند با اشتباه مدافعان قطری به جهانبخش رسید که پاس در عمق جهانبخش را مغانلو نتوانست استفاده کند و در نهایت مشعل برشم توپ را جمع کرد.

دقیقه ۱۳+۹۰: اکرم عفیف با دریبل تماشایی از سد سامان قدوس گذشت و وارد محوطه جریمه ایران شد که پاس کات‌بک او را المعز علی در مقابل دروازه خالی به اسماعیل محمد رساند که او به شکل ناباورانه توپ را تبدیل به گل نکرد و میلاد محمدی با حضور به موقع دروازه ایران را نجات داد.

دقیقه ۱۴+۹۰: ناباورانه! شوت زمینی علیرضا جهانبخش پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه ایران به شکل عجیبی تبدیل به گل نشد و خط دروازه را طی کرد و بیرون آمد.

دقیقه ۱۴+۹۰: ضدحمله سریع قطر نزدیک بود این تیم را به گل چهارم برساند که مهاجمان عنابی نتوانستند از موقعیت بهره ببرند.

دقیقه ۱۵+۹۰: هجوم بازیکنان ایران به سمت دروازه قطر به شکل عجیبی گل نشد و توپ دوباره به بیرون رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
بی عرضه ها در نیمه دوم 20 بار از جلو دروازه شوت زدن هیچ کدومشون گل نشد. حالا اگه بازیکنی مثل رونالدو بود 6 تا گل زده بود به قطر، بلد نیستید فوتبال بازی کنی برو چند تا بازیکن خارجی حرفه ای بیاد جاتون بازی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
پس چطوری ژاپن که از قطر خیلی قویتره رو بردیم ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
به نظر می رسد گریه طارمی در بازی ایران و ژاپن بخاطر ناراحتی او از برد ایران در مقابل ژاپن بود نه چیز دیگر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
بی غیرتها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
من اهل فوتبال نیستم وفقط بازی‌های حساس را نگاه میکنم ولی با همین دانش کم میگم اکرم عفيف را نباید رها می‌گذاشتند و سردار آزمون را نیمه دوم باید کنار می‌گذاشتند و تیم ایران در مدیریت توپ در نزدیک دروازه قطر خیلی ضعیف عمل کردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
اتفاقا چیزی بدل نیستی اگه سردار می آوردند بیرون از این هم بدتر می شود

باید سردار و قایدی در بازی می بودند و اجاره تک روی و دیبل علاوه بر کار تیمی به آنها می دادند تا روحیه حریف صفر می شد
و اکرم عفیف هم باید من تو من از ابتدای بازی کنترل می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
من جای عربا بودم اصلا روم نمیشد بیام ورزشگاه و دروازه رو خالی میکردم صد تا گل بخوریم ولی عربا روشون عین سنگ پای قزوینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
با اینهمه لژیونر و بازیکن درجه یک نباید به یه مشت عرب داعشی وحشی میباختیم
مرتیکه همچین خوشحالی می‌کرد انگار نه انگار که اسرائیل داره قتل عامشون میکنه و عین انتر اسیر دست آمریکا و اسرائیلن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
مودب باش..وقتی فحش میدی،اونجا هم فحش میخوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
حالم خیلی خرابه.سه شبه خواب ندارم
لعنت بهت سامان قدوس
لعنت بهت طارمی
لعنت بهت امید ابراهیمی
لعنت بهت بیرانوند
لعنت بهت خلیل زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
باختیم روحیه تمام شدافسرده وغمگین شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ما بازیکنان خوبی داریم اکثرا هم با اقای کی روش رشد کردندبهتره آقای قلعه نوعی بره وبا کی رش قرار داد ببندید فقط ایشان لیاقت تیم ملی رو دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
کی روش خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس
۱۶:۲۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
با تشکر از زحمات امیر آقای قلعه نویی ولی چاره کار فقط آوردن مربی خارجی از نوع اروپایی درجه یک هست مثل رود گولیت، رودی فولر، فون باستن، کاپولو، زیدان، پپ و امثال اینا... مادامیکه آسیایی بازی میکنیم و تفکر آسیایی داریم همینیم، این فوتبال تشنۀ ساختار و ادبیات و تاکتیک و تکنیک فوتبال اروپاست، باید مربی تراز اول اروپایی بیاریم، در اینصورت میبینید که مثل آب خوردن ایران قهرمان آسیا میشه و به هر تیم آسیایی راحت 6-7 تا گل میزنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
این شکست پیروزمندانه را تبریک میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دستشون درد نکنه.زحمت کشیدن .خدا قوت.نشد دیگه.باید فرهنگ برد و باخت داشته باشیم.ن مثل قطر تیم بازنده رو بی احترامی هم کنی.بجا دلداری .مردانگی تو وجود ایرانیان هست و بس.بازی هست.برا تفریح ووسرگرمی هست.جنگ نیست والا.جنگ بود اجازه نمی‌دادیم کسی حرفی داشته باشه برا گفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
جیف شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
به تیم ملی قطر تبریک میگم، هرکسی تلاش و کوشش بیشتری داشته باشد موفقتر خواهد بود، تيم ملي فوتبال ایران هیچ گونه برنامه و تاکتیکی خاصی در زمین پیاده نکرد ، بازیکنان با ۳ پاس سالم بیشتر به هم دست پيدا نکرد ناتوانی در پاس دادن . قطر که بزاریم کنار ، ایران با یک تیم ضعیف عرب هم نتیجه واگذار می کرد ، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران فقط بی خود دویدن و خسته شدند . بازهم به تیم قطر و اردن تبریک عرض میکنم ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تیم ایران رو چه به فوتبال؟ فقط به فکر پول هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
باید قبول کرد که قطر از هر لحاظ بهتر سرمایه گذاری کرده وحقش بود ..بهترین استادیوم ها ، بهترین سیستم ویدئو چک ،بهترین مربی وتیمی که مردمش پشتشون بودن ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
عربستان چی؟!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
متاسفانه غرورکاذب بازیکنانه مادوباره باعث شکست تیم
ماشددراین چندساله گذشته کشورهایی منطقه بابرنامه ریزی
درست فوتبالشون ارتقادادن ولی کشورماسال به سال درسراشیبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
جالبه چندتا کامنت دادم و از اسکوچیچ صحبت کردم تایید نشد
و ب طرز عجیبی در اینترنت شما هر چی سرچ بزنی نتایج اسکوچیچ با تیم ملی هیچی نمیاره بنظر ب دستور تاج تمام امار ارقام این مرد بزرگ پاک شده
حالا حالاها باید بخاطر ظلمی که ب این مرد بزرگ کردین و کی روش بدرد نخور و بدتر از اون امیر قلعه نویی که فاقد دانش فنی اوردین پس بدین
تا اسکوچیچ حلالتون نکنه هرگز بخشیده نخواهید شد !
اینم تایید نکن ولی تمام کسانی با برکناری بهترین مربی تاریخ ایران چنین فجایع و تحقیری رو برامون ب ارمغان اوردن یه روزی باید جواب پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دم تیم ملی گرم خوب جنگید.ولی همیشه حق ایرانی‌ها ضایع شده .خدا لعنت کنه عرب‌های سوسمار خور رو.دروازه بانشان مثل مارمولک بود فقط دنبال ضایع کردن روحیه بود .طارمی هم بیرون زمین گریه میکرد بهتر بود تا داخل زمین الکی بازی کنه .حیف از زحمات و روحیه ای که از دست رفت اونم به ناحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
احسان حاج صفی، قدوس و امید ابراهیمی چی بودن خدایی؟ همون نیمه اول باید عوض می کرد
Iran (Islamic Republic of)
رضا س
۱۰:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بنظرم با توجه به دو بازی غیر عرب، ایران و ژاپن با هوش و زیرکی و چابکی هر دو تیم و سستی و کرختی و سرگردانی بچه های تیم ملی مقابل قطر لازم بود یه آزمایش تخصصی پزشکی از عدم وجود مواد غیر طبیعی در خون بازیکنان اطمینان حاصل میشد
ضمن اینکه در بازی کره نیز با تیم‌های عربی این وضعيت مشهود بود
از
آدم دوپای حاشیه خلیج فارس دست تو کاسه اسرائیل هر عمل غیر اخلاقی برمیاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بچه ها دمتون گرم، جانانه جنگیدید دستمریزاد شما تلاشتونو کردید و چیزی از ارزش های شما کم نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
آب درهاون کوبیدنه بعد بازی این حرفا
Iran (Islamic Republic of)
oolloomm
۰۷:۱۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
https://www.aparat.com/v/DE5p1 ویدیو بهترین دفاع بهترین پاس کاری بهترین تکنیک گل زدن بهترین حمله و.... هست ببینید و تقلید نمایید زیکو یادش بخیر .تیم قطر دارای بازیکنانی با دوندگی بالا و قدرت ترمز و گرفتن و دور زدن بالا ی توپ بودند ورزش چشم انجام داده بودند و حین دویدن همه جا را می دیدند به کجا پاس می دهند بازی با تقلب و خطا یعنی چیزی بلد نیستیم مثل کره
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۷:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تیم خوبی داریم اگه طارمی نبود بهتر هم میشد.انگار گل نمیزدیم تا بتونیم افسوس بخریم!!!شاید گریه کردن و افسوس خوردن حس بهتری داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
قلعه‌نویی مربی نیست ایران شش تا بازی کرد فقط توپ از دفاع شوت کردن به حمله نه مالکیت توپ داشتیم نه پرس کردیم از اول جام بدون تاکتیک بودیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۰۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
مهمترین مشکل تیم از بازی اول خط دفاعی بود مخصوصا بیرانوند از ۵توپ ارسالی روی دروازه ۴تاش گل شده توی ۹۵ درصد شروع بازیهاش توپ را به اوت زده دفاع راست که از اولین بازی اتوبان حریفان بود.
Iran (Islamic Republic of)
روجا
۰۶:۵۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
مهدوی طارمی تمارض ، دایو ، شیرجه و بازی ناجوانمردانه و دنبال پنالتی گرفتن .. باید از تیم ملی خط بخورد..
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۰۵:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
مقصرشخص تاج هست وقلعه نوعی
زیراکه فقط بازیکنان لژیونر بردند و نتیجه اش هم دیدند
درلیگ مابازبکن هست که طارمی ودیگران دریک جیبش جا میده اما متاسفانه بهش بهاندادند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۵:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تا کی قراره تاکتیک فوتبالی ما سانت از جناحین باشه. آقای قلعه نویی اون موقعی که این روش جواب میداد . مهدی مهدوی کیا دقیق سانت میکرد و علی دایی صاف میزد توی دروازه. متأسفانه ن سر زن خوب داریم ن کاشته زن دقیق . بازیکنان هم دیگر با تعصب بازی نمیکنن . اکرم عفیف از بین چهارتا بازیکن ما عبور می‌کنه راحت شوت میزنه . ضعف در دفاع . عدم ورود بازیکنان تکنیکی تر و جوان تر مثل قائدی و ترابی . بی برنامه بودن تیم . بازیکن سالاری . و صد ها چیز دیگه باعث شکست تیم ما شد . هدیه های پی در پی دفاع ما به اکرم عفیف پل پیروزی قطر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
90% شوتای بلند بیرانوند می‌افتاد دست قطریا خب با این وضع چرا بازم باید از این شوتای شانسی بکنیم مگه فوتبال بازی شانسیه ضمنا هماهنگی و دقت پاس‌کاری قطریا خیلی بهتر از ما بود و پیدا کردن نقطه ضعفای ما و برنامه ریزی و تکنیک‌های بازی اونا عالی بود کلا فوتبال به چند تا چیزه اول از همه دریبل بعد پاسکاری و بعد هماهنگی و بعد توان بدنی و بعد مهره چینی و بعد تاکتیک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بازی اشکنک داره سرشکستنک داره فعلا درد بی پولی دارم کاش گرانی نبود بازی چه اهمیتی دارد
United States of America
دکتر مهدی
۱۵:۴۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام علیکم. ملت بزرگ ایران اسلامی نان شب ندارند بخورند و دولت هم به علت خالی بودن خزانه کشور قادر به دادن یارانه نقدی به افراد زیر خط فقر نیست ولی جهت ورزش خزانه کشور پر از پول و طلا می‌شود؟ ورزشکاران هم که حقوق های شبه نجومی و ماشین و مسکن فوق میلیاردی دارند .موفق باشید
Georgia
ناشناس
۰۴:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
با استناد به ماده ۵۲ بند ۵ آیین نامه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، تک اخطارهای بازیکنان و عوامل تیم‌ها در مرحله گروهی، ۱/۸ و ۱/۴ نهایی، به مرحله نیمه‌نهایی منتقل نمی‌شود. یعنی تمامی تک اخطاره ها برای مرحله نیمه نهایی بخشیده خواهند شد مثلا چند بازیکن ایران تک اخطاره بودند که برای نیمه نهایی بخشیده شدند و اگر کارت زرد هم میگرفتند می توانستند در فینال بازی کنند. اما میگل پدرو دفاع قطر قبل از نیمه نهایی ۲ اخطاره شده بود (دقیقه ۹۰ مقابل لبنان و دقیقه ۱۰۵ مقابل ازبکستان) و نباید مقابل ایران بازی میکرد. کیم مین جائه دفاع کره در دقیقه ۱۳ مقابل بحرین و در دقیقه ۹۱ مقابل استرالیا دو اخطاره شد و در نیمه نهایی مقابل اردن محروم بود حتی روی نیمکت کره هم نبود ولی پدرو میگل با همین شرایط مقابل ایران بازی کرد. ایران باید ۱۰۰ در ۱۰۰ اعتراض کند
52.5. Any Participating Player or Participating Official who completes the Group Stage, Round of 16, and Quarter Finals having only received one (1) caution shall not carry-over that caution to the Semi Finals.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۳:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
امیر دقیقه 95 یادش میافته تعویض کنه وقتی هافبک وسط37 ساله رو تعویض نمی کنی همین میشه.تیم ملی به پارتی بازیهای امیر باخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خیلی حالمون گرفته شد خیلی دو گل اشتباه محض بازیکنان ما بود خواب ب چشام نمیره ای خداا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
حیف اینهمه پول .. میلیاردها میلیارد به این بازیکنا پول دادن که برن ببازن واسم سواله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
از دید من که بچه ها خوب بازی کردن دلیل باخت هم این بود که قطر واقعا قوی تر بود ، فوتبال همینه غیرقابل پیش بینی
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
پسر ۱۰ساله من تمام فامیل را جمع کرد خانه ما برای تماشای پیروزی ایران ولی شکست ایران برای پسرم غمگینترین شب را خلق کرد من ماموریت کاری جنوب بودم و مادرش پرستار شیفت شب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بچه 10 ساله چی میفهمه از فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
من دیگه تیم ملی نگاه نمی کنم .حالم بهم خورد
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۰۱:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خدایا تا ۴سال دیگه زنده هستیم
تکرار میکنید باید برنامه ریزی برا دوره بعد کنیم
کی زنده وکی مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ضعف فنی آشکار ما ورود تیم با تمام داشته هایش به زمین بود! وقت خروج طارمی و خوشخالی تماشاگران عرب نشان داد فرصا اگر همین بازیکن را از ابتدا در ترکیب نمیگذاشتند ورودش در وقت لازم چه اثر مخربی روی تیم رقیب میگذاشت. قلعه نویی یک مربی اسرافکار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
به نظر من مربی گری یک علم هست که مربی تیم ملی نداره من استقلالیم اما دوران قلعه نویی و علی پروین تمام شده تیم ملی مربی با دانش مثله گل محمدی ، نکونام و مجیدی میخواهد ما ساختار دفاعی نداشتیم دفاعی که کیروش ساخت رو بهم زدیم و مطمئن باشید با قلعه نویی به جایی نمیرسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
حداقل کی‌روش شجاع وکنعانی می‌شناخت وبازی نمی داد در دفاع افتضاح هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خوب داداش اگه کنعانی نبود که ژاپن هم میبردیم:/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
آه اسکوچیچ دوباره دامن تیم ایران رو گرفت. خداییش حق اون بود مربی بشه نه قلعه مرغی بی دانش و بی تاکتیک. این قلعه مرغی اگی عرضه داشت گل گهر و قهرمان میکرد!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۰:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
کاری به باخت خودمان ندارم ولی عراق و ژاپن از باخت ایران خوشحال شدند...!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ما کلأ 45 دقیقه از این چند بازی دیدیم آنهم با ژاپن بود
Iran (Islamic Republic of)
دکتر مهدی
۰۰:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام علیکم. چرا وقتی ملت بزرگ ایران اسلامی معطل نان شب خودشان هستند و گرانی .تبعیض طبقاتی وحشتناک. فقر گسترده در کشور. میلیون ها جوانان بیکار و تحصیلکرده که پارتی ندارند و هزاران مشکلات مختلف اقتصادی در کشور وجود دارد چرا درب وزارت ورزش و جوانان را نمی بندند و بودجه آن را جهت فقرزدایی و نان شب ملت بزرگ ایران اسلامی و ازدواج جوانان نمایند .اگر خزانه کشور خالی است پس چرا جهت اردوهای ورزشی فوق میلیاردی داخل و خارج از کشور خزانه کشور پر از پول و طلا می‌شود؟ آیا سیره علوی این است؟ با تشکر فراوان از راهنمایی بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اولا که من هم ایرانی هستم و دوستدار تیم ملی.ولی اونایی که دین و سیاست رو قاطی کردن قطری ها هم مسلمانند و خدا دارند.بابا کارشناس ها چرا هی میگن بازی ژاپن خوب بودیم.بازیکن ها فقط به فکر چگونه حرف زدن بعد بازی و خوشحالی بعد بودن. چینش و تعویض ها فاجعه.گزارشگرها دنباله گفتن جمله تاریخی.بابا بد بودیم نترسید چیزی نمیشه دقیق بررسی کنید.به دو نفر باختیم اکرم عفیف و دفاع عالیشون مندز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
حیف شد???
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
الحمدلله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بیرانوند خیلی ضعیف بازی کرد وخیلیم راحت گل خورد مثل اینکه یه فرد معمولی ک دروازه بانیم بلد نیست تو دروازه باشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا س
۱۰:۲۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
نظر شخصی من اینه که یه آزمایش و تست پزشکی هوش، خون و اکسيژن از بازیکنان گرفته می‌شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
قطری ها مزد چند سال تلاش و زحمت رو گرفتند...یه کشور کاملا آباد و پیشرفته...۵۰۰ سال دیگه هم نمیتونید قطر رو ببرید...آدم از دیدن این همه پیشرفت ذوق زده میشه...اینجا هم طرف کارخونه سنگ فرش زده با شهرداری میریزن رو هم طرح تعویض سنگ فلان پیاده رو میدن کلی این وسط از پول بیت المال لفت و لیس میکنند بعد همون صاحب کارخونه مراسم احیای شب های قدر برگزار میکنه...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خوبه یه ماه پیش قطر ۴ تا از ایران خورد .تو که طرفدار عدالتی عادلانه نقد کن و سیاه نمایی نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
سهم کادر فنی در این شکست بیش از 70 درصد بود !!!
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۳:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
عامل اصلی شکست ایران غرور و تلاش نکردن و نداشتن مهاجم جنگنده بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا س
۱۰:۲۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
شاید عامل خارجی دخیل بود!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
فکر نون باشیم که خربزه آبه...
فوتبال چه دردی از ما دوا کرده تا حالا؟؟؟
میون این همه گرفتاری یه دلخوشی الکی هم نشد که داشته باشیم... اونا خوب بازی نکردن و باختن اما پاداش گرفتن ما که باختیم و گریه کردیم و سکته کردیم و آخرشم هیچی که هیچی... بیخیال فوتبال و فوتبالیست و این همه دوز و کلک... خیلی دلم می‌خواد از آقای تاج بپرسم الان چه حس و حالی داره؟ چه جواب و دلیل و بهانه جدیدی داره که تاحالا نشنیدیم؟؟؟ چه برنامه ای واسه آینده داره که تاحالا اجرا نشده؟؟؟!!!
آقای تاج یک پیشنهاد دارم برای خودت و اعوان و انصارت:
فوتبال رو ببوس و بذار کنار و برو دنبال کاسبی و تجارت و دلالی... خوب موفق میشی در این کارا... ما هم خودمون یک خاکی به سر این فوتبال می‌کنیم... ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان...
آخ یاد دکتر دادکان و دکتر دادکان‌ها بخیر... چه بلایی سر فوتبال آوردید که یه فینال شده آرزوی نیم قرنی ما... سعود به جام جهانی شده برامون رویا... نباختن شده برامون خواب و رویا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ما ملت ایران پشت تیم مللی هستیم عیب ندارد انشاءالله سالهای بعد،شما بچه های تیم فوتبال خوب جنگیدید نشد عیبی ندارد سالهای بعد جبران می شود به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
من هنوزم دلم روشنه! احتمالا قطریها جایی گافی داده اند که بزودی رو میشه و سه هیچ بازنده اعلام میشن! ایران میره فینال و اردن رو 6 تایی میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
احتمالات پشت پرده های قطری صهیونیستی رو تیم پزشکی بررسی کند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
این تیم رو منحل کنید. بازیکنان پوشونو از فیفا بگیرن برن عشق و حال کنن. و دولت نباید یک ریال از بیت‌المال خرج این مفتخورها بکنه و امتیاز واردات خودرو ممنوع. دیگر از اسم فوتبال هم چندشم میشه از قیافه رضاییان با اون قیافه مسخره اش. (آزمون، محبی، قائدی) این سه تا حیف شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
رضاییان کفش هاش صورتیه خیلی ضایعس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
فوتبال ایران تا بوده همین بوده
تنتون سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
الان این نتیجه رو باید جزء طرحهای نیمه تمام دولت حساب کنیم یا نه ؟ نظر مزدوران روسیه چین و قطر چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
وای که چقدر بعضی ها چرت می گن
Netherlands
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
همه چیز بودید غیر از تيم.
Canada
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
بهتر تیم عررررررشی حقش باخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
تیم ملی باید بازیکن جوان و جنگنده و پا به توپ داشته باشه تیمی که همه بازیکنان بالای سی سال سن دارن معلومه کم میارن تو زمین راه میرن به جای دویدن بعدشم همش بازیکن قدبلند و سرزن بکار نمیاد ما نیاز به چندتا بازیکن ریزنقش و دونده داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
این تیم ارزش روشن کردن تلویزیون و مصرف برق هم نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
دو تا چیز مطرح میکنن یکی باخت عمدی که اصطلاحا بازی کثیف اسمش هستش، یکیم لیاقت و غیرت برد نداشتن، در هر دوحالت از هر دوتاشونم بدمون میاد، دیگه فوتبال مرد و دیگه به فوتبال ایران نگاه نمی‌کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
اشتباه بازیکنان ما این بود در خیلی از موقعیت ها جلوی دروازه قطر جای شوت زدن به هم پاس میدادن! اگر ریسک میکردن اون پاس ها رو به شوت تبدیل میکردن الان شاید برنده بودیم. خیلی از شوت ها رو پاس دادن، در ضمن بازیکنای ما خیلی خطا میزدن
باید بازیکن خارجی وارد تیم کنیم جای طارمی و اونایی که فوتبال بلد نیستن. ولی بازی خوب و نفسگیری بود خسته نباشید میگیم به بازیکنان تیم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
به نظرمن فوتبال ما به امیدزنده است وقتی تیم ملی فوتبال امید ۵۰ سال درحسرت المپیک وپایه های ما باصغر سنی میخوان نتیجه بگیرند تا صد سال دیگه هم وضعیت همینطوریه
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۳:۱۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
سلام
فقط جهانبخش جنگید و بقیه خوب و جنگنده نبودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
سرادر و محبی هم عالی بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
بازیکنان قطر یک بازی ناجوانمردانه و لجن و کثیف را به نمایش گذاشتند حذف تماشاگران ایرانی و وقت کشی اعراب ملخ خوار باعث تضعیف ناجوانمردانی روحیه بازیکنان شد اگر ایران میزبان می‌بود فدراسیون پولکی و �‌غیرت ۵۰ درصد ظرفیت باشگاه را به اعراب می‌دادند
Iran (Islamic Republic of)
عزیزی
۰۸:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اعراب خوب جوابت دادن شاخت شکستن به گریه انداختن نژاد پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
یبار نشد مثه آدم بازی کنیم و ببریم
۶ بازی انجام دادیم مقابل هنگ‌کنک و سوریه و قطر تا مرز سکته رفتیم

واقعا لعنت به این تاکتیک و بازیتون
ای کاش اصلا از طارمی استفاده نمیشد
ای کاش قدوس تعویض میشد
ای کاش قائدی امروز فیکس بازی میکرد
و ای کاش و ای کاش که ۵۰ ساله حسرت میکشیم
خسته شدیم .ما و کره جنوبی طلسم شدیم و قرار نیست قهرمان بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
6 بازی و تنها 1کلین شیت،7 گل خورده و مقصر کامل روی خیلی از گل هایی که خوردیم.
بدترین گلر تاریخ ایران که با کمک مافیای رسانه، حق گلرهایی مثل حسینی و نیازمند را میخورد.
وجود سه کله پوک بیرانوند ، کنعانی و خلیل زاده باعث حذف تیم شد.چرا بیرانوند در تمام بازی‌ها گل های مفت و بچه گانه ای خورد و چرا رسانه ها الان ساکت شدن و در مورد این سه نفر انتقاد نمیکنن ؟ چرا قائدی بهترین بازیکن مرحله گروهی رو بازی نداد ؟ چرا قلعه نویی بخاطر کینه و غرور نسبت به استقلال بازیکنی مثل چشمی و قائدی رو نیمکت نشین کرد؟ چون قلعه نویی یک آدم خودخواه و کینه ای است که امید ۸۰ میلیون ایرانی رو بر باد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
عیب نداره از ۱۰ تا گل خوردن از انگلیس که بهتر بود تازه اونجا حواله ماشین چن میلیاردی گرفتن اینو دیگه سید الضعفا بهشون حواله هواپیما میده منتها مثل پارسال از جیب مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
به نظر من طارمی بیشترین نقش را در این باخت داشت اگر در این بازی هم بازی نمی کرد به احتمال قوی ما می بردیم گاها آدم فکر می کنه این آقا تعمدا اینگونه ضعیف و حتی بد بازی می کند امیدوارم اینگونه نباشد الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
گل سوم قطعا آفساید نبود، در تصویر مشخص است فیلم پخش شده بعد دستکاری شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
خوب شد باختیم وگرنه تو اینروزا بعضیها برداشت سیاسی میکردن به اسم خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
وای وای امان از امثال شما ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
وقتی نمیتونید میزبانی جام ملتها بگیرید و پولها نیستند که خرج اینجا کنید این میشه نتیجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
با پرتاب اوت و کرنر میخوایم قهرمان آسیا بشیم

سامان قدوس باید همون نیمه اول تعویض میشد و قائدی به جاش میومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
خسته نباشید ،آدمی به امید زندهست، به امید فردا هایی بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
تا وقتی تاج و باند رانت خواری و پارتی بازش در راس فدراسیون جولان بدن همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
آقای طارمی بجای گریه بازی کن ، هیچکدام از بازی هایت در تیم ملی قابل قبول نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
رئیس دفتر ریاست جمهور نمیخاد بیانیه بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
آقای قلعه نویی پس از پیروزی مقابل ژاپن گفت ما با توسل به ایمه اطهار بردیم. الان چی می خواد بگه!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
دین وارد سیاست و دین وارد ورزش میکنید نتیجش این میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
لابد دشمن توطئه کرده
Iran (Islamic Republic of)
آرتمیس
۲۳:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ژاپن ضعیف بازی کرد و با یک اشتباه که نتیجه بی تجربگی مدافع ژاپنی بود باعث برد ما شد واگرنه ما در مقابل ژاپن خوب بازی نکردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
حالا هم با بی عقلی و شل بازی باختین
خدا را شکر اگه می‌بردیم کن به خودم قول دادم خوشحالی نکنم چون واقعا بد بازی کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
فقط همین و گفت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بچه ها ایران که ۳ تا به قطر زد و بازی رو بردیم. چرا همتون میگید باختیم؟ مگه سه دو به نفع ایران نشد آخرش؟ من با دقت بازی رو نگاه کردم. چرا همتون میگید باختیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
قطری ها بیشتر توسل کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
ربع پهلوی چرا به دیوار ندبه فلسطین توسل جسته از جرز دیوار چی میخواسته ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
فوتبال ایران هیچ وقت نمتون خوب بازی کنه ، چون تکنیک خوب بلد نیستن، ژاین برنده شدن ولی قطر و بازیهای بعدی نیروهای قوی دارن خوب تکنیکهای فوتبال بلد هستن، خوب بود دقت و سرعت عمل در بازی قطر داشتن ولی متاسفانه؟؟؟ متاسف ایرانیان با یه پیروزی مغرور میشن و به امید پیروزی بعدی همه چیز یادشون میره، ای کاش فوتبال بر میداشتن و به جای فوتبال کشتی و شنا طرفداری میکردن حیف هیچ وقت فوتبال ایران درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اتفاقا ایرانیا سراسر استعداد هستند اما یه عده با پاچه‌خواری و توسل به ائمه و از این قبیل داستان‌ها میان مربی تیم ملی میشن.
تو این بازی باید از قائدی که ریزنقش است استفاده میکرد، باید از قلی‌زاده و ترابی استفاده میکرد که تکنیکی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ایران بازیکن خوب داره تیم فنی و آنالیزور متاسفانه ضعیف،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
آقای طارمی در صحنه گل اول خودتو زمین نزن برو جلو شاید گل شد وار هست نمیشه کلاه گذاشت همون توپ برگشت گل شد و تمرکز بازیکنان به خیال پنالتی بهم زدی
در صحنه گل دوم پشت محوطه جای دریبل زیبا نیست همونو با تکل گرفتند دادند عفیف گل زد
انرژی طارمی تیم رو دچار تنش میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
شما دوره پیش مربیگری قلعه نویی ببینید با اونهمه بازیکن سبکش توپ بلند بود الان هم بعد ۱۷ سال و چهار دستیار تیموریان رضایی الهویی و ...
باز همون است
حداق تیم جوان میکردید یه دستاوردی داشتیم
مسلما با مربی های مثل ربیعی و دقیقی و بقیه مربی نسل جوان نتایج و بازی بسیار بهتری میدیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
تیرتون به سنگ خورد!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
یعنی چه منظورت چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
خب شد وگرنه بعضیها برداشت سیاسی میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
قلب مرده شما نیاز به تیر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
وقتی مربی نمیفهمه دوره بزن زیرش تموم شده وبجای اوردن بازی سازایی مثل ترابی قلیزاده یا حتی قائدی دوتا دراز دیگه به بازی میاره و خنده دارتر اینکه رضائیانم بیرون میاره دیگه هیچ امیدی نیست. تمام بازیا فاجعه بودن نتایجم از صدقه سر بازیکنای تیم بود. هیچ برنامه ای نداریم هییییچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
حیف شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
مربی که توان تعويض طارمی و آزمون را نداره مربی نیست طارمی و قدوس و عزت اللهی و آزمون باید نهایت نیمه تعویض میشدن کاش به ژاپن باخته بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خاک بر دهان اونی که میگه کاش به ژاپن باخته بودیم
اون که این حرف و میزنه یعنی خیلی بی رگ
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
سردار آزمون که عالی بود اون گزینه تعویض نمیتونست باشه ولی بقیه آره بهتر بود ترکیب عوض می شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
مقصر اصلی قعله نویی و امید ابراهیمی هستند البته تیم ایران باید در رده پیشکسوتان بازی کند چون اکثر 50 به بالا هستند
Germany
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
واقعا خوشحالم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۲:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
بازی با ژاپن فقط به خاطر مهدی طارمی جنگیدن
اصلا مردم براشون مهم نبود مثل مسئولین .واقعا الان وقت قهرمانی بود.حیف حیف فقط حسرت حسرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
طارمی که در بازی مقابل ژاپن نبود، بقیه بازیکنان بهتر بازی میکردند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۲۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تو هر بازی وقتی به یکنفر تکیه کنی (مثل زوج سردار و طارمی) بازی نتیجه نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۲:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ما یه مشت جوون بدبخت وبیچاره جز درد وناراحتی وحسرت چیزی از زندگی نچشیدیم مثلا میخواستیم با فوتبال یکم روحیه بگیریم که این فوتبالم اخرش این شد.جز حسرت چیزی نسیب مانمیشه تا قیام قیامت.دل بستیم به طارمی وبیرانوند ابراهیمی ویه مشت ادم فلج اخرشم باختن
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۲:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
تبریک به قطر
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۲:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرم فوتبالیستا قبل فوتبالیست شدن تست رانندگی بدن! که تو رانندگی فرمون رو می چسبن یا فرمون به اونا می چسبه چرا که فوتبال بازی کردن از فرمون رو چسبیدن براشون سخت تره! که توپ از دستشون در میره وبازی رولو می دن!
لذا مافیای دلا لی فوتبال پیشنهاد میشه حتما قبل خرید بازیکن ،این تست رو انجام بدن، اونی که خرید میکنن تو رانندگی فرمونو می چسبه یا فرمون به اون می چسبه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
بازی دلچسبی نبود ضمن اینکه بدشانسی هم در چند صحنه آوردند و طارمی هم در هیچکدام از این بازیها در حد نامش بازی نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
خواهشاً در هیچ بازی طارمی بی خاصیت بازی ندید در هر بازی نبوده بهتر بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
دقیقا باعث باخت طارمی و قدوس و باز هم گل از غفلت دو دفاع میانی کنعانی و شجاع که زوج خوبی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ما به طارمی و قدوس باختیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
مایه ننگ بود در تعجبم این بازیکنان در اروپا چه غلطی می کنند دو تا پاس نتوانستند به هم بدهند شرم آور بود
۱۲۳
آخرین اخبار