محور بجنورد جنگل گلستان، جزو ۱۰ اولویت کشور

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی گفت: تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان جزء ۱۰ اولویت کشور است.

 رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی گفت: تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان جزء ۱۰ اولویت کشور است.
بهزادفر با اشاره به اینکه این طرح ۹۰ درصد پیشرفت دارد، گفت: بدون محاسبه خسارت‌های سیل، این طرح ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با احتساب خسارت‌های سیل به ۱۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی درباره اخذ مجوز ماده ۲۳ طرح آبرسانی سرانی گفت: با تامین اعتبار، گام اول این طرح اجرایی خواهد شد.
بهزاد فر با اشاره به تامین آب پایدار شهر بجنورد گفت: گام اول طرح انتقال آب از پلنگ دره به بجنورد، در مرحله اجراست و کل اعتبار لازم برای اجرای آن ۴۰۰ میلیارد تومان است.
بهزادفر به اعتبارات تملک و دارایی نیز اشاره و تصریح کرد: اعتبار مصوب ۱۴۰۲ عدد ۱۷۳۵ میلیارد تومان است که تاکنون ۴۵ درصد اختصاص یافته است که ۷۳۰ میلیارد تومان نقدی و ۵۸ میلیارد تومان نیز از اعتبارات خزانه‌ای بوده است.
رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی درباره اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: پارسال ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از این محل اختصاص یافت و امسال، دو و سه دهم برابر (۱۰۴ میلیارد تومان) است.
وی گفت: در سفر رییس جمهور هم ۱۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای سه سال تصویب شد که تاکنون چهار هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها و نقاط ضعف استان وجود دستگاه‌های استیجاری است، گفت: دستگاه‌های اجرایی مشمول نظام بودجه در سال گذشته دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اجاره پرداخت کردند، اما با تلاش و تامین اعتبار، روند تکمیل ساختمان‌های اداری نیمه کاره ادارت کل تعاون، میراث فرهنگی، منابع طبیعی و اوقاف، در دستور کار قرار گرفت.
رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: علاوه بر آن یک ساختمان اداری در محل پارک جاوید بجنورد وجود داشت که در بین سازمان های، شهرداری و پزشکی قانونی دست به دست می‌شد که این ساختمان تبدیل به پایگاه امداد و نجات چند منظوره شد.
وی گفت: دولت درصدد است تا در راستای اجرای طرح شهید زین الدین، جوانان نخبه، انقلابی و تحول خواه را جذب کند که سهمیه خراسان شمالی ۱۰۰ نفر است.
بهزادفر گفت: مقرر شد ۱۸ اسفندماه، آزمون استخدامی برگزار شود و طی آن ۶۵ نفر برای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، صمت و میراث فرهنگی جذب شوند.

برچسب ها: جنگل گلستان ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.