آزمون برگزاری استخدامی آموزش و پرورش؛ ۱۸ اسفند

معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه به تاریخ ۱۸ اسفند ماه جاری در شهرستان‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

حسین فرجی افزود:فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز و دَرب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۶ و ۱۷ (سهمیه ۵ درصد ایثارگران، سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، وضعیت تاهل / تعداد فرزند، اشتغال تمام وقت (مشمول تبصره ۲ ماده واحد ۸۳) (تخفیف سنی)، دارای سوابق فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل) کارت شرکت در آزمون شرکت کنندگان وجود دارد لازم است برای اصلاح موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۸ اسفند منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: (www.sanjesh.org) قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز پنجشنبه به تاریخ ۱۷ اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

سهمیه خراسان شمالی در این آزمون ۷۱۹ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.