معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خبر داد؛

تشکیل ستادهای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: از چندماه قبل ستاد‌های مرکزی، استانی و شهرستانی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

جهانگیر با حضور در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: در این شورا یک تقسیم کار ملی صورت می‌گیرد و همه دستگاه‌ها باید نقش خود را ایفا کنند لذا در این شورا سیاست گذاری و تقسیم کار می‌شود تا دریابیم که به چه نحو می‌توان با آسیب‌ها مقابله کرد. 

او افزود: مقرر شد هفتمین جلسه شورا در خصوص پیشگیری از تصادفات در اسفند با هدف کمک به پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم برگزار شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ادامه داد: از چندماه گذشته ستاد‌های مرکزی، استانی و شهرستانی پیشگیری از جرائم تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

جهانگیر با اشاره به اینکه به موجب قانون، ۳۲ تخلف و جرم پیش بینی شده که همه آنها با نگاه هشداری در حال رصد است تأکید کرد: تبلیغات زود هنگام بعضی طرفداران نامزدها در فضای مجازی و  واقعی از جمله این تخلفات بوده که با تذکرات به موقع از تشکیل پرونده برای آن ممانعت شد.

او گفت: اجتناب از تخریب نامزدها نیز مورد توجه بوده که با آموزش‌ها و توجیهات لازم در ماه‌های گذشته از نامناسب شدن فضا برای انتخابات ممانعت شده است.
جهانگیر افزود: بیش از ۳۰۰ مورد تذکر در رابطه با پیشگیری از فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی داده شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.