تأیید صلاحیت ۱۵ داوطلب دیگر نمایندگی مجلس در استان

پانزده داوطلب دیگرِ انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی تأیید صلاحیت شدند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان با اشاره به ابلاغ نتایج جدید بررسی اعتراض برخی داوطلبان انتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان افزود: در استان مرکزی ۱۵ داوطلب دیگر تأیید صلاحیت شدند و جمع نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون به ۳۶۰ نفر رسیده است.

حجت الاسلام مبارک آبادی تاکید کرد: بررسی‌ها تا ۱۹ بهمن ماه جاری ادامه و احتمال افزایش و کاهش آمار وجود دارد.

او افزود: بر اساس اعلام شورای نگهبان در این مرحله در حوزه انتخابی اراک، خنداب و کمیجان شش نفر، در ساوه و زرندیه یک نفر، در حوزه انتخابی آشتیان، تفرش و فراهان ۴ نفر، شازند یک نفر، در حوزه انتخابی دلیجان و محلات یک نفر و در خمین ۲ نفر به جمع نامزد‌ها اضافه شده است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گفت: در مرحله نخست اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص بررسی اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۴ نامزد از شش حوزه انتخابیه استان مرکزی تأیید صلاحیت شده و در مراحل قبلی هم یک فهرست هفت نفره و یک فهرست هشت نفره به فهرست تأیید صلاحیت شدگان استان اضافه شده بودند.

حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی افزود: با اضافه شدن این ۱۵ نفر به تعداد نامزد‌های استان مرکزی مجموع تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دوازدهم تا امروز ۱۶ بهمن به ۷۴ و ۳۸ صدم درصد رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.