از دهه فجر برای بازگویی اقدامات دولت استفاده شود

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر مستندسازی و جمع بندی شده و به کتابچه دستاور‌دهای دولت تبدیل شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گفت: با افتتاح بیش از هزار و ۷۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی، شش هزار و ۳۸۵ شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.
نظری با اشاره به اینکه افتتاح طرح‌های اولویت‌دار در دستور کار دولت قرار دارد افزود: از این میزان تنها ۱۹۰ طرح با تأمین اعتبار کلنگ زنی خواهد شد.
او خاطر نشان کرد: امسال به خاطر نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دهه فجر از حساسیت بیشتری برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌ها در راستای جهاد تبیین و اعلام دستاورد‌های انقلاب استفاده شود.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار، هدف دهه فجر را ارائه و اطلاع رسانی و تبلیغ دستاورد‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تدابیر لازم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اتخاذ شود چراکه پیش درآمد انتخابات دهه فجر است و باید برای انتخابات پرشور در دهه فجر برنامه‌ریزی شود.
نظری با اشاره به اینکه تنها یک ماه فرصت باقی مانده به انتخابات است ادامه داد: برای برگزاری انتخابات پرشور هر آنچه در حیطه وظایف اداری و شخصی ما است باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار دهیم.
او تأکید کرد: لازم است اقدامات دستگاه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر به خوبی و با کیفیت مستندسازی و جمع بندی شده و به کتابچه دستاور‌های دولت تبدیل شود.

برچسب ها: دهه فجر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.