برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان: بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب با گلباران بیت حضرت امام(ره) در خمین و حجره ایشان در اراک شروع می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان گفت: ایام الله دهه فجر یکی از مهم‌ترین اقدامات سرنوشت‌ساز تاریخ است که در این ایام اجرای برنامه‌های تکوینی از تأکیدات مقام معظم رهبری است چراکه دشمنان تلاش می‌کنند انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) را از یاد مردم ببرند که در این راستا لازم است تبیین‌های مناسب انجام شود.
حجت الاسلام خلیلی افزود: برنامه‌های بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با گلباران بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در خمین و حجره محل تحصیل ایشان در اراک از روز ۱۲ بهمن شروع می‌شود.
او با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا در ۶۴۸ نقطه شهری و روستایی، اجرای برنامه‌های فرهنگی در قالب اِکران جشنواره فیلم فجر و موسیقی، اعزام مُبلّغ به مدارس، روستاها، مساجد و بقاع متبرکه برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر در استان است.
حجت الاسلام خلیلی افزود: برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر با راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن همزمان با کشور پایان خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.