عفو بین‌الملل: شاهد جهش تکان‌دهنده در افزایش خشونت‌ها علیه فلسطینیان هستیم

سازمان عفو بین‌الملل از رژیم صهیونیستی به دلیل خشونت سازمان یافته علیه فلسطینیان انتقاد کرد.

گرچه تمرکز فعلی توحش رژیم صهیونیستی اکنون بر قتل عام و نسل کشی فلسطینیان در نوار غزه متمرکز است، اما کرانه باختری نیز از خشونت‌های صهیونیست‌ها در امان نیست. این در حالی است که حمایت‌های کشور‌های غربی به خصوص آمریکا از تل آویو تنها باعث وخیم‌تر شدن شرایط شده است. 

به گزارش الجزیره، سازمان عفو بین الملل از جهش تکان دهنده در افزایش خشونت‌های صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در کرانه باختری خبر داد. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این گروه آمده است: موج خشونت آمیز وحشیانه علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری از هفتم اکتبر به شدت افزایش یافته است. ما شاهد آن هستیم که نظامیان اسرائیلی اقدام به کشتار غیرقانونی از جمله با استفاده از نیروی مرگبار غیرضروری و یا استفاده نامتناسب از قدرت در جریان اعتراضات و یورش برای دستگیری افراد بهره برده اند. 

این بیانیه می‌افزاید: این قتل‌های غیرقانونی نقض آشکار قوانین بین المللی حقوق بشر است و ناشی از ظلم و ستم سازمان یافته علیه فلسطینیان است. 

تحقیقات سازمان عفو بین الملل همچنین نشان می‌دهد نظامیان صهیونیست از ارائه کمک‌های پزشکی به افرادی که جراحت جان آن‌ها را تهدید می‌کرده است، جلوگیری کرده و به امدادگرانی که به دنبال ارائه خدمات به فلسطینیان مجروح بودند، حمله کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار