۲ بزرگراه اصلی در خراسان رضوی مسدود اعلام شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی گفت: تردد در ۲ بزرگراه باغچه - تربت حیدریه و باغچه - نیشابور به دلیل لغزندگی سطح جاده‌ها مسدود اعلام شد.

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تردد در  ۲ بزرگراه شریانی باغچه - تربت حیدریه و باغچه - نیشابور به دلیل لغزندگی سطح جاده‌ها تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

وی ادامه داد: این انسداد بر اساس اعلام پلیس راه صورت گرفته و در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر‌های یاد شده و لغزندگی سطح بزرگراه‌های ذکر شده موجب مسدود اعلام شدن این مسیر‌ها شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در هیچ یک از محور‌های استان بارش خاصی گزارش نشده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، فعالیت سامانه بارشی کنونی امروز در استان ضعیف خواهد شد و بارش‌ها فقط در برخی مناطق کوهستانی ادامه خواهد داشت البته پدیده مه گرفتگی در نقاط مستعد نیز تردد‌های جاده‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.