پروژه بزرگراه آیت‌الله حائری محور مواصلاتی در شمال شهر شیراز محسوب می‌شود

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در خصوص پروژه محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی گفت: این پروژه محور مواصلاتی مهم در شمال شهر شیراز محسوب می‌شود و ترافیک روانی برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

اسدالله حاجی‌زمانی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷۱۲.۲ میلیارد تومان در خصوص پروژه محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی گفت: این پروژه محور مواصلاتی مهم در شمال شهر شیراز محسوب می‌شود و ترافیک روانی برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

او ادامه داد: این پروژه از لحاظ تکنیکی پروژه‌ای خاص بود؛ شاهد رانش‌هایی در مجاورت آن بودیم که نیاز به کار مهندسی و فنی دقیق داشت که خوشبختانه با توجه به توان موجود مهندسی در فارس و شیراز به خوبی از عهده جنگ با زمین و طبیعت برآمدیم و با مهارسازی رانش‌ها و ایجاد تکنیک خاص، این پروژه به سرانجام رسید.
 
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرد که قرارگاه با ۴۰۰ پروژه و بیش از ۵۴ هزار نفر نیرو در ۳۱ استان کشور با ۱۳ هزاز دستگاه ماشین آلات مشغول فعالیت است.

به گفته حاجی‌زمانی، پروژه‌های زیر گذر گویم، ادامه خط ۲ از میدان امام حسین (ع) تا کلبه سعدی، سد نرگسی و هایقر نیز توسط این قرارگاه در حال اجراست که در زمان‌بندی پیش‌بینی شده به بهره‌برداری خواهند رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار